scrollen funkar inte med mozilla firefox

Bamse

Trådstartare
Min scroll på pekplattan funkar inte när jag använder mozilla firefox. De funkar annars men inte just när jag använder den webbläsaren. VAd jag vet så har jag inte ändrat några inställningar. Någon som vet vad som är fel?

Sv: scrollen funkar inte med mozilla firefox

Nu funkar det inte för mig heller, tror det är efter nån uppdatering som det slutade fungera. :(

Edit: Det funkar när jag trycker lite hårdare märkte jag nu, är det så för dig också?

nope, funkar varken om jag tycker hårt eller löst :(

Vad skumt. Jag har aldrig haft problem med scrollen i Firefox oavsett version och oavsett märke på datorn. Det finns ingen kundservice nummer eller mail till Firefox så att du kanske kan fråga dem? :(

Liknande trådar

IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
270
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
160
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 047
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka