SD-politiker skriver anonymt på hatsajter

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare annan1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 910
  • Visningar Visningar 42 358
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SD-politiker skriver anonymt på hatsajter

De säger vad SD tycker bakom lyckta dörrar, numera

och vad de sa offentligt tidigare... är någon förvånad?

Är det inte så med de flesta partierna och deras folk?

Både SD och V har insett att deras gamla idoler inte håller i offentlighetens ljus varför de numera endast plockas fram mellan skål o vägg, eller på nätet.

En lärdom att dra när vi ska placera våra röster vid nästa val:sneaky:

Jag betvivlar att man kommer på folk från andra parti än SD med att önska livet av flyktingbarn.

Sch, det är inget fel i att inte förstå att "dessa blondglada" varken betyder att alla Svenska är blonda eller att man ens menar alla.

@Ruby "dessa blondglada" syftar på vad vissa personer tycker om hårfärgen ( och i förläningen om invandrare) och inte på tyckarnas hårfärg.

Eh det står blondLAGDA inte blondglada. Stor skillnad!

Ser du verkligen inte likheten?

Men det är ju klart att så fort det gäller blonda så är det inte så farligt....

Men kan du inte läsa?

Det hon skrev var: Det hat som forsar ur dessa blondlagda svenskar tycks vara bottenlöst.

Hon menar alltså de SD-are som citerades i artiklarna och skriver om deras hat.

Det får du till att hon skriver att "alla svenskar är blonda" - och du verkar dessutom tycka att det betyder något som är jämförbart med SD-arnas hat?

Då kan du faktiskt inte läsa.

Jag betvivlar att man kommer på folk från andra parti än SD med att önska livet av flyktingbarn.

Men du kan nog hitta andra partier där man sitter och önskar livet ur folk.

Mordhot, mordbrand o misshandel har ju förekommit i "de bästa av familjer":sneaky:

Det är stor skillnad på att säga att nån är blond och att räcka en blondin tippex. det måste du själv förstå? Annars så läs Tranis inlägg igen om hets mot folkgrupp.

Ang internet så anser jag att det är betydligt större än du vill ge det cred att vara. Senaste dagarnas uthängning sprider sig via nätet, inte via papperstidningen. Jag tror att det drivs en opionsbildning via nätet av SD och dess näthatare.

Jag tror att det är en kortvarig effekt att de får stöd. Om vi ska bli av med SD tror jag att det enda sättet är att visa vad de egentligen tror.

1 av 10 svenskar är sverigedemokrat och ogillar invandrare.
9 av 10 svenskar är INTE sverigedemokrater och ogillar sverigedemokrater.

Absolut. det finns en anledning till att de flesta av oss inte har sitt namn och bostadsort utskrivna här.
Men, man måste också inse att är man inte datahacker själv så kanske man inte kan räkna med att finta bort alla och att anonymiteten är säkrad för alla för alltid.

Men det är ju klart att så fort det gäller blonda så är det inte så farligt....

du glömde:
"jag är inte rasist men" och "PKmaffia!!".

annars fick du nog med hela paketet i mandalakis bild i detta inlägget.
Bufuckingho!

/blonda ponte.

Jag tror att det är en kortvarig effekt att de får stöd. Om vi ska bli av med SD tror jag att det enda sättet är att visa vad de egentligen tror.

Historiskt sett så är ungefär 25% av en befolkning att betrakta som politiska idioter.

Dessa % brukar fördelas på vänster o högerflygeln dvs idag på V och sd och respektive svansar.

Vår ekonomiska o politiska situation gynnar idag. Sd runt 10% och V inte långt därifrån. Skulle tro att deras svansar tillsammans har några %.

Men ställer du dig frågan, hur många av de som får rösta som verkligen gillar dagens politik när det gäller invandring, integrering och stödformer. Får du ett annat svar.
Risken är uppenbar att om SD lyckas i sitt uppsåt att lägga över skulden på problemen med skola, vår o omsorg på den misslyckade invandringspolitiken att man lyckas få så stort antal röster att man verkligen kan påverka.

Bara som information..både Hitler o Lenin var i minoritet när man lyckades riva åt sig makten......

Men du kan nog hitta andra partier där man sitter och önskar livet ur folk.

Mordhot, mordbrand o misshandel har ju förekommit i "de bästa av familjer":sneaky:

Rättelse, jag syftade på riksdagspartierna och inte diverse småpartier där vissa är öppet rasistiska.

Sedan blir det bakläxa, jag skrev "att önska livet av flyktingbarn" inte att önska livet av någon eller skada någon oavsett anledning.

Du har fel! Man kan mkt väl vara sverigedemokrat utan att vara vare sig rasist eller ogilla invandrare.

Men det kommer vare sig du eller dina likar vilja inse..

Du har fel! Man kan mkt väl vara sverigedemokrat utan att vara vare sig rasist eller ogilla invandrare.

Men det kommer vare sig du eller dina likar vilja inse..

Tja, det där med att det skulle finnas sverigedemokrater som inte ogillar invandrare känns ju som ett påstående som återstår att bevisa.

Tja, det där med att det skulle finnas sverigedemokrater som inte ogillar invandrare känns ju som ett påstående som återstår att bevisa.

Öppna ögonen då!

Vore ju underligt om invandrare som röstar på partiet ogillade sig själva.

Man måste skilja på de som verkligen är rasister och dras till partiet och de som röstar på partiet för att de är missnöjda med invandringspolitiken. Du behöver långt ifrån vara rasist för att anse att invandringspolitiken har gått åt helsike.

Vore ju underligt om invandrare som röstar på partiet ogillade sig själva.
För alla invandrare är en homogen grupp som alla älskar varandra. För det finns till exempel inte en arab att uppbringa i världen som har något emot en afrikan, inte en afrikan som har något emot en arab. Inte en turk som ogillar kurder eller tvärtom.

Shit alltså, tänk att det bara finns två grupper i hela världen; svenskar och så resten. Hade jag ingen aning om.

Du behöver långt ifrån vara rasist för att anse att invandringspolitiken har gått åt helsike.

Jag håller inte med om att invandringspolitiken har gått åt helsike. Det där är ett knep som SD använder för att diskussionen ska starta därifrån och jag köper inte det.

Nja, vad de senaste dagarnas avslöjanden visar är just att sverigedemokrater offentligt påstår att det är invandringspolitik de är missnöjda med, men när de är anonyma är de grova rasister.

Den som INTE är rasist borde dessutom vara livrädd för att sammankopplas med SD, hur kritisk hen än är till invandringspolitiken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 570
Senast: alazzi
·
Äldre http://www.expressen.se/nyheter/gavleimam-var-med-i-hemlig-jihadist-grupp/ Det jag länge antagit och gissat mig till har nu även... 15 16 17
Svar
326
· Visningar
18 987
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka