Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har samma problem som du, har jättesvårt att se avstånden. Ju mer jag tänker på det desstu svårare för det får jag. Jag ska inte ge några konkreta råd eftersom jag är i samma sits som du och inte har någon bra lösning. Däremot ser jag fram emot att följa den här tråden och få lite tips själv. Jag stampar oxå på 110 hihi! You are not alone!
Se där Ja men ju mer ja fokuserar på avståndet ju mer åt pipsvängen blir det. Jag kanske inte skulle "försöka" så mycket att verkligen få det bra för det kanske är där som det skiter sig. Men vi får hålla ögonen öppna och hoppas på massa bra tips i tråden
Vet du vad du skulle kunna testa på ett lågt hinder, blunda och rid mot hindret och tvinga dig själv att lita på hästen.. det är också en bra grej! För litar du på hästen, så litar hästen på dig och det blir mycket lättare att vara mer samspelta. Och du kan då heller inte tänka så mycket, du måste lita på att hästen kan
Hästhantering
Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
Hästnyheter Mounted Games gör årets första världsmästerskap och för framtidstalanger väntar nya starter i svenska hopplag. Ingen femstjärnig tävling...
Lantbruksdjur Jag läste igenom några dokument på jordbruksverket, de har en del bra gratis broschyrer om man går in på deras webbshop och där stod det...
Ekonomi & Juridik Passet kan ju t ex bli stulet (vet en som råkat ut för det). Sånt händer.
Men jag tänker att det inte borde vara något problem, möjligt...