Bukefalos 28 år!

Secret EasterBunny - 2017

Mitt paket ligger på ica för uthämtning. Fick aviseringen igår men har inte hunnit hämta det.
Det räknas väl som att det kommit fram.... typ :D
 
13 av 15 kollinummer har nu inkommit till mig. Ett paket har skickats icke spårbart och det andra..?

Tack till er som skött detta fläckfritt och utan tjat och pekpinnar! :heart (Gäller även er som fått iväg era paket lite sent förstås!)
 
Ja postens oförutsägbarhet förhöjer ju spänningen. Den expedit jag fick var mer än lovligt förvirrad.
-Hej, jag vill skicka lite grejer spårbart. Vad kan jag använda för förpackning?
-Ehhh
Sen tog det 10 minuter att få iväg det. Hon trodde jag ville ha prisuppgift och tänkte skicka någon annan dag. Att jag skulle göra ett eget paket. Jag fick säga tydligt; -Jag ska skicka nu! Jag fick fråga tre gånger om jag skulle betala då hon stod och stirrade och såg ut som hon väntade sig något av mig, när jag väl skulle betala så sa hon inget iallafall.
 
Ja postens oförutsägbarhet förhöjer ju spänningen. Den expedit jag fick var mer än lovligt förvirrad.
-Hej, jag vill skicka lite grejer spårbart. Vad kan jag använda för förpackning?
-Ehhh
Sen tog det 10 minuter att få iväg det. Hon trodde jag ville ha prisuppgift och tänkte skicka någon annan dag. Att jag skulle göra ett eget paket. Jag fick säga tydligt; -Jag ska skicka nu! Jag fick fråga tre gånger om jag skulle betala då hon stod och stirrade och såg ut som hon väntade sig något av mig, när jag väl skulle betala så sa hon inget iallafall.

:rofl:
 
Fick en avi, åkte förväntansfullt till utlämningsstället - och så var det bara en försenad vinst från eurohorse (om nu inte min hare skickat en gosedjurshäst och reklam för gbg horse show ;) )
 
A9FBBBCE-98D6-404F-9E07-DA1E0F419BB0_zpskpxuepfa.jpg
Alltså jag tror jag vet vem som är secret Bunny efter lite stalking men får liksom inte ihop det med ledtråden :confused:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 260
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 531
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 233
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp