Secret Easterbunny 2021

Haha, jag sÄg allt i 'vad gör vi' att du skrev om stickprojekt. Sneaky, sneaky! :D Jag har försökt glo i hantverkstrÄdar och trÀdgÄrdstrÄden (sofistikerade frön jag fick ju :heart )

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket för allt! Jag abslut avgudar lakritsbollarna, sĂ„ sjukt goda, och handvĂ€rmarna Ă€r perfekta för jag hatar vantar nĂ€r jag ska hĂ„lla i koppel. :love:đŸ„°
 
SĂ„ bekymrad jag har varit för att ha gjort rĂ€tt nĂ€r jag skickade ivĂ€g paketet. 🙈 Var helt övertygad om att det skulle fastna i tullen och speciellt nĂ€r jag insĂ„g hur dumt det kanske var att anvĂ€nda lĂ„dan som det hĂ€r varit hagelskott i. 🙈😳😂

:laugh::laugh::laugh: Hade jag tittat nÀrmare pÄ lÄdan hade det kanske varit en bra ledtrÄd, för att du jagar vet jag ju!
 
Haha, jag sÄg allt i 'vad gör vi' att du skrev om stickprojekt. Sneaky, sneaky! :D Jag har försökt glo i hantverkstrÄdar och trÀdgÄrdstrÄden (sofistikerade frön jag fick ju :heart )

Tack sĂ„ jĂ€ttemycket för allt! Jag abslut avgudar lakritsbollarna, sĂ„ sjukt goda, och handvĂ€rmarna Ă€r perfekta för jag hatar vantar nĂ€r jag ska hĂ„lla i koppel. :love:đŸ„°
😁 Jag har inte hunnit med sĂ„ mycket projekt varken hantverksmĂ€ssigt eller trĂ€dgĂ„rd de senaste Ă„ren, men gillar det mycket. Stickningen Ă€r min avkoppling och ja halvvantar Ă€r guld nĂ€r man gĂ„r med hund!
 
😁 Jag har inte hunnit med sĂ„ mycket projekt varken hantverksmĂ€ssigt eller trĂ€dgĂ„rd de senaste Ă„ren, men gillar det mycket. Stickningen Ă€r min avkoppling och ja halvvantar Ă€r guld nĂ€r man gĂ„r med hund!
Du fÄr se till att göra mer tid för det! Verkligen underbara saker, jag Àlskar att kunna anvÀnda nÄgot andra skapat. Har bÄde stickade och filtade tossor att anvÀnda i mitt dragiga hus ocksÄ. :heart
Svampgurkan ska bli sÄ himla spÀnnande! :D Knölvialen sÀtter jag nog i höst.
 
PĂ„skhare >> mottagare

Cambodia - Calmiche
Silver girl - gul_zebra
lil-sis - Cattis_E
_elly_ - Sonic76
Cattis_E- snurrfian
Takire - Piglet82
Gul_zebra - mysboll
Ramona - quarterranchen
quarterranchen - cili
Blacksmithfarm - lil-sis
cili - Takire
Snurrfian - Sel
 
PĂ„skhare >> mottagare

Cambodia - Calmiche
Silver girl - gul_zebra
lil-sis - Cattis_E
_elly_ - Sonic76
Cattis_E- snurrfian
Takire - Piglet82
Gul_zebra - mysboll
Ramona - quarterranchen
quarterranchen - cili
Blacksmithfarm - lil-sis
cili - Takire
Snurrfian - Sel
Littlejohn - Fraggeltess
 
Nu har jag Àntligen öppnat den resterande delen sÄ hÀr kommer bilden :D Stort tack Cambodia!
Snurrgrejerna Àr katterna fundersamma men fascinerade av. TvÄlen doftar gott och chokladen Àr verkligen mums :dProvsmakade chili/passion idag och den blev favoriten! Tror den blir perfekt till kaffe och vin, inget som man vrÀker i sig utan tar nÄn bit lite dÄ och dÄ :d
 

Bifogade filer

  • 20210405_163745.jpg
    20210405_163745.jpg
    197,5 KB · Visningar: 39
Nu har jag Àntligen öppnat den resterande delen sÄ hÀr kommer bilden :D Stort tack Cambodia!
Snurrgrejerna Àr katterna fundersamma men fascinerade av. TvÄlen doftar gott och chokladen Àr verkligen mums :dProvsmakade chili/passion idag och den blev favoriten! Tror den blir perfekt till kaffe och vin, inget som man vrÀker i sig utan tar nÄn bit lite dÄ och dÄ :d
HÀrligt! Det var ju inga kattleksaker men tÀnkte de kunde passa ÀndÄ sÄ kunde jag köpa allt pÄ samma stÀlle :laugh:

TvÄlen lÀste jag som sagt helt fel pÄ och blev lite övervÀldigad av doften, men jag klarar ju inte av dofter alls sÄ tur att du gillade den :)
 
HÀrligt! Det var ju inga kattleksaker men tÀnkte de kunde passa ÀndÄ sÄ kunde jag köpa allt pÄ samma stÀlle :laugh:

TvÄlen lÀste jag som sagt helt fel pÄ och blev lite övervÀldigad av doften, men jag klarar ju inte av dofter alls sÄ tur att du gillade den :)
Kanske var ödet du skulle lÀsa fel pÄ den :laugh: Jag Àlskar dofter och all form av parfym/doftljus/tvÄlar etc sÄ perfekt för mig! Men jag har tidigare jobbat med att sÀlja rökelse sÄ jag Àr lite hÀrdad just nÀr det gÀller dofter... :angel: :D
 

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 699
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 441
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 203
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 733

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur lĂ€nge Ă€r din hund ensam?

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp