Secret Easterbunny 2021

Mitt paket har massa varningstexter om att inte öppna. Alltså ytterkartongen. Måste investigera det där för jag tror ju att det är inslaget/inslagna paket inuti :cautious:.

Fast det står verkligen uttryckligen "får inte öppnas innan påsk"...
 
Mitt paket har massa varningstexter om att inte öppna. Alltså ytterkartongen. Måste investigera det där för jag tror ju att det är inslaget/inslagna paket inuti :cautious:.

Fast det står verkligen uttryckligen "får inte öppnas innan påsk"...

Mitt paket har massa varningstexter om att inte öppna. Alltså ytterkartongen. Måste investigera det där för jag tror ju att det är inslaget/inslagna paket inuti :cautious:.

Fast det står verkligen uttryckligen "får inte öppnas innan påsk"...
Får nog helt enkelt låta bli även kartongen, hrmff.
 
Rätt skönt att mitt paket inte kommit fram än, då blir det kortare tid att hålla tassarna borta (jag börjar identifiera mig med påskharen här). Samtidigt som jag ju vill ha hem det så jag vet att det kommer i tid 😅. Nåväl, många långa dagar kvar till påsk så ingen oro än på ett bra tag.
 
Mitt ägg finns att hämta nu på affären som jag just beställde hemleverans från:laugh: Inte något av de två på gångavstånd inte. Men är vid gott mod ändå och tycker att det är hysteriskt kul att avsändaren har ett påskigt namn men vet inte om det är en ledtråd eller bara för att roa så håller på namnet lite:nailbiting::rofl:
 
Jag har fått paket! :D
 

Bifogade filer

  • 20210322_183858.jpg
    20210322_183858.jpg
    156,8 KB · Visningar: 37

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 094
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 117
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 603
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 320

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp