Secret Easterbunny 2021

Meeen. Har alla planer/börjat redan...
Avis 😁.
Hoppas pÄ att fÄ tag i den lilla saken som jag tror kan bli bra sÄ enkelt som jag tror i alla fall.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag har verkligen haft en helt galen vecka, men sÄ lÄngt jag vet ska helgen bli lugn och dÄ ska det bli handla av!
TÀnkte mig ju inte riktigt för vid anmÀlningen sÄ lÄngt som att i princip ALLT Àr stÀngt hÀr, fortfarande i lockdown, men det löser sig! :D
 
HÀr funderas det för fullt pÄ inslagningspapper (ni kan vara lugna, jag Àr lÄngt ifrÄn fÀrdigshoppad, gÄr bara hÀndelserna i förvÀg lite). Finns det pÄskiga papper?
 
HÀr funderas det för fullt pÄ inslagningspapper (ni kan vara lugna, jag Àr lÄngt ifrÄn fÀrdigshoppad, gÄr bara hÀndelserna i förvÀg lite). Finns det pÄskiga papper?
Bra frĂ„ga, men blev visst mer att fixa nu, pĂ„skig inslagning har jag inte ens tĂ€nkt pĂ„ 😁. Vet att jag sett helgula papper iaf...
 
Jag googlade.. fann detta fantastiska papper. Och svÀr över att det inte finns nÄgot Lagerhaus hÀr. Men kanske kan vara tips till nÄgon annan :D

81849054.jpg
 
InsĂ„g inte att jag skulle jobba ungefĂ€r varje dag tills sista skickdag.. 😅 Meeen det löser sig! đŸ„°đŸ˜‚
 
En timmes handlande idag och jag fick tag i det jag behövde sjÀlv och gÄvor till mitt offer.. Jag tror jag Àr klar. Nu fÄr vi se nÀr jag hinner slÄ in och skicka. LÀr dröja litet..
 
AlltsÄ lite tur att jag Àr bortrest pÄskveckan och kommer hem lÄngfredagen sÄ behöver det inte bli sÄ olidligt att sitta och klÀmma pÄ överraskningen hÀr hemma och bli frestad
 
DÄ har jag vart och shoppat till mitt offer :D Bara till att försöka knÄpa ihop nÄgon pÄskaktig inslagning dÄ... med "stjÀlp" av katterna, kan bli intressant... :cautious: Men det fÄr vÀnta nÄgon dag :p
 

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 823
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 672
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 300
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 881

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp