Secret Easterbunny 2026

Bukefalos 30 år!

Vad bortskämd jag och djuren blivit 😍 tack snälla haren ❤️. Lakrits och choklad är verkligen flera favoriter 😋, ljuset och teet doftar underbart 😍 och mysigt med badbomber och boken verkar bra! :). Tack snälla 🥰. Frågan är bara vem du är, ser ingen tydlig ledtråd 🤔.

Bifogade filer

• 20260404_093535.webp
    20260404_093535.webp
    177,5 KB · Visningar: 76
Wow! Tack snälla hare 😍
Jag är helt överväldigad över de fina presenterna. Fröerna är perfekta, älskar luktärter och vallmo ❤️ men har faktiskt inte köpt något av det själv i år. Kaffet ska provas asap, och sen var det tre spännande asiatiska grejer (svamp och två sorters godis) där jag var glad över att kunna nyttja Google Lens 😅 Har inte provat något av grejerna innan men det ser jättespännande ut och svamparna kommer bli toppen när jag gör ramen :) Sist men absolut inte minst en härlig Dahlia som jag tror bekräftade mina aningar, då jag har ett vagt minne av en bukefalist som bor på avsändarort. @gul_zebra är du min påskhare?.😊
PXL_20260404_080915395.webp

Nu har jag också öppnat! Stort tack till snälla haren! 🥰

IMG_20260404_102051.webp

- Leksaker och godis till katterna. Ena påsen har redan öppnats och särskilt ena katten tyckte att godiset var riktigt mumma.
- Ett te med smak av jordgubb och passionsfrukt som doftar spännande.
- Malmöchoklad slår aldrig fel. 🤩
- En jättefin stickad sjal som kommer att komma väl till användning under mina cykelturer i vår. 🚲
- Tre böcker som jag inte har läst tidigare. Spännande!

Stort tack! Jag tror att det är @Snurrfian som är min påskhare? 🤗🩷

Awww! Fick muffinsformar och skyltar med påsktema, jättefina slickepottar, choklad, en hängbar kruka i fin peppig färg som kommer bli jättebra där jag tänkt, ett set av kakformar som innehöll även morot som jag velat ha :D Plus två gulliga krukdekorationer:love1: Gissar på att @stjarnhimmel är min bunny? :heart
IMG_20260404_120744.webp

Hare --> snällt bukebarn
Cattis_E --> Blacksmithfarm
Mirre --> Cattis_E
Blyger --> gul_zebra
Nixehen --> Fjordfrälst
stjarnhimmel--> _Elly_
Caoimhe --> Mirre

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2025
  • Adventskalendertråden 2026!