Bukefalos 28 år!

Secret Santa 2014 - Anmälningstråd och allmänt tjatter!

Nixehen

Trådstartare
Äntligen är den här! Välkomna till årets upplaga av Secret Santa! :D
Lite nya regler i årets version efter önskemål.

Regler och info:
Big Santa = Nixehen
• anmälan sker via PM(konversationer) till Big Santa.
• När din anmälan är godkänd läggs du till i listan av Big Santa - OBS! Lägg INTE till dig själv.
• Din anmälan ska innehålla följande:
1. Namn
2. Adress
3. E-mailadress
4. 5 ledtrådar om dig själv (tex. Dansar afrikansk dans, klär sig bara i neongult, vegan, har en hund och älskar engelska deckare.)
5. Ev. Allergier
6. Om du kan tänka dig att skicka även till Bukare Utomlands.

• Åldersgräns 18år
ALLA paket ska skickas med spårbar post. (Tex. Postens "Skicka Lätt")
• Minimisumman för klapparna är 100kr(+frakt)
• Sista anmälningsdag är 30 November kl. 19.00

Nu tror jag att jag fått med allt!
:bump: Välkomna! :bump:
 
Jag tror att jag ska vara med iår-
Jag har aldrig varit med, men iår så tror jag att jag törs.
 
@Nixehen - När delar du ut offer? Hinner man vara med om man åker utomlands 18/12? Eller är det annars ok att sätta min far som mottagare av paketet? Jag vill så gärna ju! :P
 
@Nixehen - När delar du ut offer? Hinner man vara med om man åker utomlands 18/12? Eller är det annars ok att sätta min far som mottagare av paketet? Jag vill så gärna ju! :P
Det borde väl inte vara något problem? Du skickar ju innan du åker, om du sen inte hinner få paketet innan du kommer hem, ja det är ju mest ditt problem. ;) Du är väl inte borta över en månad? :D För jag tror att paket ska ligga kvar en månad innan de skickar tillbaka dem. :D
 
Det borde väl inte vara något problem? Du skickar ju innan du åker, om du sen inte hinner få paketet innan du kommer hem, ja det är ju mest ditt problem. ;) Du är väl inte borta över en månad? :D För jag tror att paket ska ligga kvar en månad innan de skickar tillbaka dem. :D
Det är väl lite olika hur länge paket ligger kvar? Jag får snoka lite :D
 
Det här är jättekul men jag tyckte det var svårt. Det var svårt både att srkiva ledtrådar och hitta på något att ge på de ledtrådar man fick. Det kan ju bero på att jag är aningen enkelspårig i mitt liv, bor på ett litet ställe och dessutom avskyr att gå i affärer. Skulle vara kul att vara med men måste nog tänka en sväng först.
 
Åh, jag har tänkt varje år att det skulle varit kul att vara med. Kanske det är dags att göra slag i saken i år?
 
Ok, Posten skickar andra påminnelsen efter 7 dagar och Schenker returnerar efter 14 dagar. DHL lyckades jag inte hitta info på, men det används ju inte lika ofta av privatpersoner så :D Men då borde jag vara safe! Dags att fila på ledtrådar alltså :bump:
 
Ok, Posten skickar andra påminnelsen efter 7 dagar och Schenker returnerar efter 14 dagar. DHL lyckades jag inte hitta info på, men det används ju inte lika ofta av privatpersoner så :D Men då borde jag vara safe! Dags att fila på ledtrådar alltså :bump:
DHL är 14 dagar tror, minst det i alla fall för jag är alltid så seg att hämta ut mina paket :p
 
Yes äntligen! :banana: Tänkte på det här häromdagen och insåg att jag borde hålla utkik efter tråden nu :D Anmäld :up:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 009
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 299
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 132
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Försäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp