Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 479
Nu är lite julklappar på väg hem till mig för att slås in och fixas med! Ska fundera lite till och se vad mer som ska inköpas!

Har klurat och funderat, och på onsdag tänkte jag ta mig iväg för att inhandla julklapp/-ar till mitt "offer" när jag ska iväg till skolan, och även passa på att inhandla övriga julklappar samtidigt.Tänkte passa på när jag ändå ska iväg till skolan, så blir nog många kassar med hem på tåget.

Fick bra ledtrådar så ska nog hitta på något bra :)

Till min tomte, jag vet att jag kanske kan vara ganska svår-stalkad. Men jag blir glad för vad jag än får.

Nu har jag inhandlat första delen av mitt "offers" julklapp :). Är ganska säker på en sak till o får se om det blir en liten tredje sak.

//r

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag är klar eller inte :D
Men har börjat slå in nu alla fall, får se om jag lägger till något mer eller inte

Insåg just att jag åker bort veckan innan jul och kommer inte hem förrän veckan efter. Sambo åker förvisso några dagar senare, men kan ju inte hämta ut paketet åt mig då jag behöver ha legget med mig när jag åker... :meh: Håller tummarna att jag hinner få paketet innan, annars måste jag gå och vara nyfiken jättelänge

Jag ska förbi stan en sväng idag, och till ett annat ställe imorgon när jag är ute och rastar bilen. Sen borde jag vara klar. Väntar in en del som kommer på Posten, inte hört något än men hoppas den kommer helst imorgon. :)

Insåg just att jag åker bort veckan innan jul och kommer inte hem förrän veckan efter. Sambo åker förvisso några dagar senare, men kan ju inte hämta ut paketet åt mig då jag behöver ha legget med mig när jag åker... :meh: Håller tummarna att jag hinner få paketet innan, annars måste jag gå och vara nyfiken jättelänge
Du har inget pass som sambon kan använda sig av ifall paketet kommer efter du åkt?

Jag har fått avisering om ett paket att hämta. Antingen är det ett paket (redan?) eller så är det vad jag beställt till mitt offer :).

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 961
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 360
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 286
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 888
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka