Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 477
Har en del idéer
Som tur var har jag nästa vecka på mig att fixa dem med.
Jag hade urdåliga ledtrådar till min stackars tomte men jaja.

Jag googlade delar av ledtrådarna! Hittade som sagt en grej som jag tyckte va ganska bra, passade in på tre eller fyra av ledtrådarna men för dyr för mig tyvärr, fick googla vidare, vända o vrida på ledtrådarna i fältet men till slutt hittade jag nåt som jag tyckte passade :)

Jomen självklart! Å andra sidan är det väl ingen (jag har aldrig fått det som ledtrådar iaf) som skriver "rosa blingarmband" som ledtråd ;) Ledtrådarna är ju just ledtrådar :)
Det lät på så många att de följde ledtrådarna till punkt och pricka. Jag har ju varit med ett gäng gånger nu och får jag ett "offer" som jag inte känner till så är ju ledtrådarna toppen, men det har hänt att jag fått någon som jag känner väl och kanske till och med har kontakt med utanför buke, och då får känslan/hjärtat bestämma mer än vad ledtrådarna får. Jag har emottagit paket inköpta på samma sätt och jag har blivit glad oavsett om det har följt ledtrådarna eller bara passar mig som person.

Det lät på så många att de följde ledtrådarna till punkt och pricka. Jag har ju varit med ett gäng gånger nu och får jag ett "offer" som jag inte känner till så är ju ledtrådarna toppen, men det har hänt att jag fått någon som jag känner väl och kanske till och med har kontakt med utanför buke, och då får känslan/hjärtat bestämma mer än vad ledtrådarna får. Jag har emottagit paket inköpta på samma sätt och jag har blivit glad oavsett om det har följt ledtrådarna eller bara passar mig som person.
Jag vet bara att jag skulle vara cluless om jag skulle köpa något till en främmande person utan ledtrådarna :) Det är därför jag är nyfiken på hur ni som inte följer ledtrådarna kommer på något bra :)

Jag vet bara att jag skulle vara cluless om jag skulle köpa något till en främmande person utan ledtrådarna :) Det är därför jag är nyfiken på hur ni som inte följer ledtrådarna kommer på något bra :)
Det beror ju så mycket på ens relation. Skulle jag till exempel få @Squie eller @Asko som offer så skulle jag nog bara läsa igenom ledtrådarna och sen fundera vidare utan dem, eftersom det finns en djupare relation, men sen finns det ju bukefalister som man knappt vet att man sett namnet på tidigare, då blir det svårare :)

Jag är officiellt färdighandlad! Nu ska jag bara skicka.. Men jag säger givetvis inte när ;)

Jag hoppas verkligen att mitt offer blir glad, iår har jag verkligen ansträngt mig för att få med alla ledtrådar. Vilket också blir en liten ledtråd :rofl:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 950
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 336
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 252
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 887
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?