Nu har jag snokat och jag gissar att min tomte är @Malibu_Stacy !
Heeelt rätt!
Jag hoppas att teet ska smaka, tycker det doftar gudomligt men har inte druckit det själv, blev dock himla sugen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag snokat och jag gissar att min tomte är @Malibu_Stacy !
Hihi ja men det vet jag ju egentligenDet stämmer!Teet är min personliga favorit från kränkus utbud och dricks med fördel med en sked honung!
(Och ska man vara petig så ät tofflorna virkadeHoppas som ska värma kommande bevisfötter iaf!
)
Nej det var inte jag
Yesss, jag misstänkte det så fort jag såg katten!!Rätt! Attans att inte knäcken blev bra... men svårt att köpa något åt en med intolerans. Ville ändå fixa något ätbart.
Öh@Asko förstod du inte min fina ritade ledtråd?![]()
När jag googlade så ansåg de flesta att vit choklad innehöll laktos så jag vågade inte köpa detYesss, jag misstänkte det så fort jag såg katten!!Tänkte omedelbart att det måste vara någon som sett mig skriva i katt trådarna!
Jag förstår detjag är ganska petig av mig och därför ville vara försiktig angående det i ledtrådarna. La dock till en, typ ätbar, sak åtminstone!
Öhgodis krona snöflinga?
Har jag sagt att jag är hemsk på att gissa?![]()
Menade iofs tuggummit men ja, förstår att det kan kännas knepigtNär jag googlade så ansåg de flesta att vit choklad innehöll laktos så jag vågade inte köpa det. Men hoppas att övriga klappar blev bra ändå
.
Godis: Soda Pop
Krona: Prinsessan Birgitta
Snöflinga: Lumi betyder snö på finska.
Jag trodde du skulle förstå kattspåret och sen koppla ihop det med mina kissisar. Du har ju följt kulltrådarna så jag trodde du skulle kunna ta Soda och Biggan i alla fall.![]()
Det ska ju vara lite klurigt. Men du har rätt. Godiset och kronan passar ju faktiskt till hela kullarna och inge bara på kissisarna.Menade iofs tuggummit men ja, förstår att det kan kännas knepigt
Och jaa, jag älskar katten!Jag trodde att jag hade förutsett en sak men blev grundlurad
Bravo!
Om du läser lite vidare så ser du att jag begrep godiset och kronan ... till slut!Fast som du säget så tänkte jag mera på dina kullar än dina katter
När jag visste att det var du så kunde jag klura ut det men när jag hade så många andra att gissa på så hade jag inte kunnat gissa bara utifrån ledtråden
Väldigt bra ledtråd!
![]()
Ditt barn var ju riktigt duktigt på att på att slå in paket.helt rätt
![]()