Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 72 009
Jag är lika nyfiken på att öppna själv som på att se vad mitt buke-barn tycker om det jag skickat :D
Jag märkte på ett paket som kändes lite välbekant och kom tänka på en av mina ledtrådar, bara det att jag har ett sådant redan - då blev jag nervös för min egen reaktion :confused::o
Jag har totalt gett upp om mig själv, jag hade nog blivit nervös för någonting i vilket fall som helst :rofl:

Inte ett dugg faktiskt. Morsan fyller år idag och det har alltid varit 8 dagar före julafton för mig. Såhär kort efter 12-slaget är lite minus inte helt svårt ens för mig som suger på matte ;) :D
Morsan fyller år om tre dagar och inte fanken har jag koll på hur många dagar före jul det är O_o Fast om någon frågade så skulle jag nog kunna räkna ut det :rofl::D

Morsan fyller år om tre dagar och inte fanken har jag koll på hur många dagar före jul det är O_o Fast om någon frågade så skulle jag nog kunna räkna ut det :rofl::D
5 dagar före ju! Hallå, så täta födelsedagar existerar ju egentligen bara som nedräkning till jul :D

Två lite kul saker.
1. Jag skickade i tid och började bli orolig för att min "mottagare" inte skrev upp listan över vilka som fått. Det var först när jag kom på att jag tittade efter fel Nick som det löste sig :o. Mitt paket var både framme och uthämtat.
2. När jag kom hem med det paket jag har fått så la jag det på sängen för att det inte skulle vara i vägen när jag packade upp annat som jag köpt samtidigt.
Den ena hunden var helt frälst på paketen och stod med nosen tryckt mot den hela tiden. När jag fick av den yttersta "frakt" lådan så fanns där ett fint brev med ledtrådar m m som sa att det fanns något gott för både två och fyrbenta i det. Vilket hunden redan visat mycket tydligt, så pass att det inte kan ligga under granen utan får ligga uppe på en hylla :D

Jag har också fått en avisering men kan inte åka till affären och hämta förrän tidigast söndag. Under tiden så kikar jag i tråden och kollar alla fina bilder och funderar över hur jag ska få upp mina bilder då jag varken har instagram eller något annat...klart fejjan har jag ju....

Jag har också fått en avisering men kan inte åka till affären och hämta förrän tidigast söndag. Under tiden så kikar jag i tråden och kollar alla fina bilder och funderar över hur jag ska få upp mina bilder då jag varken har instagram eller något annat...klart fejjan har jag ju....

Jag använder photopucket.

Jag fick inte min photobucket att funka... Vare sig appen på mobilen el från datorn. Bytte till IMGUR och det funkade :up:

Vi har fått paket! :)
  1. Ninnurur
  2. Mumfie
  3. Anna
  4. Youmeoh
  5. Flixon
  6. Glooper
  7. Marty
  8. Barbabelle
  9. Reville
  10. prallan
  11. WS6
  12. Roxer
  13. YorkWann
  14. Masse
  15. Monifa
  16. LittleJohn
  17. Cirkus
  18. Sonic76
  19. mariposa
  20. Tolksele
  21. Jeps
  22. Cattaflajna
  23. Asko
  24. Squie
  25. Wingates
  26. Tigerflicka
  27. lil-sis
  28. Malibu_Stacy
  29. Fraggel_tess
  30. Nixehen
  31. Malin_L
  32. EmmaW
  33. Stjarnhimmel
  34. Zoya
  35. Snurrfian

Min tomte hade använt stor tomtens adress... Om jag nu inte mot all förmodan skulle ha fått stortomten som SS, men det har jag fått tidigare och ifjol fick jag skicka till henne så statestiken säger att det borde vara någon annan än stortomten själv! ;)
Men tydligen hade jag varit supersnäll enligt min tomte, massor av fina paket! Och jag är väldigt tacksam att tomten hade skrivit att jag fick öppna första pappret! :up:
20161216_114140_5853c671ddf2b37018d84002.jpg

20161216_114547_5853c67f2a6b22938f8cca1f.jpg

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 297
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 692
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
82 224
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 946
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka