Secret Santa 2018

20181219_203123.jpg

Har fått hela fem paket. Ett till hundarna och ett med en ledtråd.
 
Ska försöka kolla in vad det där som ligger på posten är i morgon. Det är ju säkert mitt SS.

I min sms-avisering stod ingen avsändare så jag kan ju inte ens klura... .

Om någon undrar varför jag inte hämtar paketet NU så har jag inte testat sätta mig i bilen än sedan jag (antagligen) bröt ett revben i måndags.
Tänkte att jag inte skulle köra ensam innan jag testat så jag kommer i och ur bilen :angel:
Men antingen så får min man köra mig in till stan imorgon, eller så får svärmor på fredag.
 
Normalt skickar jag inte paket så ofta, hämtar bara ut :).
Så nu när jag skickade min paket var det första gången jag använde Postnords webbtjänst. Blev positivt överraskad, speciellt på sättet man fick reda på hur det gick för paket ända fram till det var hämtat.
 
Normalt skickar jag inte paket så ofta, hämtar bara ut :).
Så nu när jag skickade min paket var det första gången jag använde Postnords webbtjänst. Blev positivt överraskad, speciellt på sättet man fick reda på hur det gick för paket ända fram till det var hämtat.
Så var det för mig i somras. Helt otroligt vad smidigt det gick faktiskt. Fast det ska det ju göra, inte bara när man handlat av företag.
Men skönt när det funkat smidigt
 
1. hemlig
2. Madalitso
3. Masse
4. Marty
5. Sonic76
6. gul_zebra
7. Snurrfian
8. Wingates
9. Barbabelle
10. Jeps
11. Blacksmithfarm
12. Fraggel_tess
13. Youmeoh

Sååå nyfiken :D:angel: Vet dock inte om jag vågar öppna det yttre paketet. Gick dessutom på julledigt idag, så kommer väl inte göra annat än gå och försöka stirra ut paketet med min rötgensyn ända till på måndag :angel:
 
1. hemlig
2. Madalitso
3. Masse
4. Marty
5. Sonic76
6. gul_zebra
7. Snurrfian
8. Wingates
9. Barbabelle
10. Jeps
11. Blacksmithfarm
12. Fraggel_tess
13. Youmeoh
14. Mirre
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 972
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 974
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 444
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 085

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp