Haha, höll på att glömma den som vanligt..Det var en bra ledtrådTack så jättemycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, höll på att glömma den som vanligt..Det var en bra ledtrådTack så jättemycket!
Jag önskar, men tyvärr inte jag!Gissar hejvilt nu då, @Caoimhe eller @cambodia eller @parellikusken är någon av er min superhemliga extratomte?![]()
Nix! Men hamstergrejer var en bra idé!Gissar hejvilt nu då, @Caoimhe eller @cambodia eller @parellikusken är någon av er min superhemliga extratomte?![]()
Nej, inte jag hellerGissar hejvilt nu då, @Caoimhe eller @cambodia eller @parellikusken är någon av er min superhemliga extratomte?![]()
Det var du värd!Tack snälla! Så otroligt tacksam och rördhittade snörena!
Kände på mig att @_Elly_var inblandad![]()
Nej, inte jag heller![]()
Jag önskar, men tyvärr inte jag!
Men alltså!Nix! Men hamstergrejer var en bra idé!![]()
Inte jag!Har verkligen ingen aning vem min tomte är.
Får inte ihop avsändaren med var klapparna kommer ifrån så antar Tomten använt bulvan. Kastar väl bara ut ett namn. @Ninnurur är du min tomte?
Misstänkte detInte jag!![]()
The plot thickens!Men alltså!Jag har verkligen ingen aning.
Det är någon med väldigt fin handstil iaf. Kan jag kräva in skrivprov från samtliga deltagare tro?
Edit; kan jag ens vara säker på att min superhemliga extratomte är med i årets lek?!![]()
Tyvärr är jag inte din tomteKör en chansning och frågar om @ii-ssa är min tomte