Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller är du min?Jag kanske kan vara med att gissa iafFår utgå från avsändarort. Är @Caoimhe min tomte?
Jag är oskyldig! Men du var verkligen värd extra paket!Okej, ny övergår jag till helt random gissande helt enkelt.
@Fjordfrälst @Keb71 @Malin_L är någon av er min superhemliga extratomte?
(Min superhemliga extratomte får annars hemskt gärna ge mig en ledtråd.)
TyvärrEller är du min?![]()
Jag är inte din tomte.
Nu har jag luskat lite, Kan du vara min tomte?Jag har ju tyvärr inte så mycket att öppna. Men det lilla julklappspapper som var kvar, var fantastiskt. Vitt med upphöjda glittergranar. Så pass att även blind person skulle haft glädje av det. Något att tänka på den som synskadade att ge julklappar till.
Tror att jag hittat delar av en ledtråd som leder till Mora.
Men vem sjutton bor i Mora?
Ett tillägg: när mina hundar fick egna julklappar ikväll stod det klart att förövaren är Eddie. Rune är för liten och Billy som fortfarande är är valp/unghund fattade inte hur man öppnar paket. Så min bild får bli på paketmarodören istället för paket och julklappar.
Okej, ny övergår jag till helt random gissande helt enkelt.
@Fjordfrälst @Keb71 @Malin_L är någon av er min superhemliga extratomte?
(Min superhemliga extratomte får annars hemskt gärna ge mig en ledtråd.)
Någon annan är din tomte@Bapelsin är du min tomte?
Det är jagJag tyckte jag kände igen namnet på min avsändare... Så jag gissar på @Bapelsin.
Ska öppna och fota och tacka ordentligt så snart jag kan, så fort jag är hemma på söndag.
Nämen är det Norrköpingsfläsket
Ja det stämmer!Har funderat med hjälp av ledtråden och @stjarnhimmel måste vara min tomte?
Kan det vara @Malin_L ?Visa bifogad fil 178967
Så himla fina klappar!
Har byggt ihop ledtråden, så nu måste jag fundera lite![]()
Det kan det!!Kan det vara @Malin_L ?