Rolig ledtråd ändå!Det kan det!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rolig ledtråd ändå!Det kan det!!
Inte din heller.Min?
Gissar hej vilt
Tusen tack! Dottern och jag blev så glada båda två, tack för att du inkluderade henneJa det stämmer!![]()
Kolla efter vem som har något med Fjord i sitt nick här i trådenJag misstänker att fjordingnyckelringen är en ledtråd men vem har fjordingar här ju!!!
Jag känner mig totalt lost![]()
Jag hade lite svårt att bestämma vilken byggnad jag skulle välja för att det inte skulle bli för lätt men inte heller för svårtRolig ledtråd ändå!
Haha Fjordfrälst är redan hittad som tomteKolla efter vem som har något med Fjord i sitt nick här i tråden![]()
Jag är inte med i julklappsbytet.Kan @MiaMia vara min tomte?![]()
AttansHaha Fjordfrälst är redan hittad som tomte
Så det är någon annan
Jag är inte med i julklappsbytet.
Följer bara tråden som en del av min jultradition. Och våldgästar genom att slänga in kommentarer ibland.![]()
Jaa, det stämmerJag har nu vaknat och gissar på @cambodia , är du min tomte?![]()
Är du min tomte?Jag glömde ledtråd men fick till nåt svagt utanpå![]()
Vad kul att ni gillade!Tusen tack! Dottern och jag blev så glada båda två, tack för att du inkluderade henneoch jag hade ingen aning om hur glad jag skulle bli över en liten traktor!
![]()
Taaaack igenJaa, det stämmer![]()
Speciellt kär i Mullemuggen med den gulliga gula katten(Edgar) så lite kul även det med tanke på ledtråden