Segersjö 27-30/8

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Sweetdreams
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 6 275
Sv: Segersjö 27-30/8

Och kanske inte lika dyrt :devil:

Vi hade väl iofs åkt i alla fall om det inte vore helgen efter LagSM

Inte i år... Men förhoppningsvis nästa år beroende på vilka klasser dom tänkt ha då :)

Jag kommer iaf vara där som vanligt :) dock inte som stallfunktionär i år blir att vara på banan och alltiallo.

Jag funderar på att åka ut men beror på om jag hittar någon att åka dit med vill ju inte sitta själv direkt och kolla.

jag är där lör-sön, men enbart för att tävla i kaninhoppningen(;)).

Självklart kommer jag även titta på hästarna.

Kan man komma nära för att fota i fälttavlansmomentet eller får man fota på långt avstånd?

Du kommer rätt nära dom flesta hindren, möjligen svårt på det stora vattenhindret.

Ja ni som inte var där missade något helt enkelt :)

Otroligt häftig bana i år, speciellt ett av hindren i SM-klassen :eek: som bara ungefär 4 ryttare vågade rida på (valbart).

Absolut! Banan är ju helt fantastisk, stämningen likaså! Dessutom var det vackert väder, duktiga ryttare och man kommer så nära hindren :banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Gunnar
·
Dressyr Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling... 17 18 19
Svar
360
· Visningar
12 036
Senast: Hedwig
·
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
883
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Någon som har testat den nya tekniken och kan bekräfta? Så här 30 år efter puberteten börjar jag bli sjukt trött på rakning och stubb...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?