Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är jag helt nykläckt inom körningsområdet och har nog faktiskt bara kört en häst en gång i mitt liv. Men nu har jag en shettis som jag under ett par månader har tömkört. Och jag kan bara säga att han är en dröm...Därför har man ju så klart börjat fundera på att skaffa en liten nätt rockard till honom. Men idag har jag bara en bröstsele. Undrar nu vad som behövs mer. Trodde att man alltid behövde baksele och draglinor, men det verkar inte som om alla använder det!?
Baksele och draglinor är alltid bäst att använda. Skaffa dig en vagn som du kan ha på tävling och så bbörja tävla med din shettis. Det behöv flera som gör det.
Hundavel & Ras Att det vore bra med klickbara länkar kan jag absolut hålla med om att det vore mer användarvänligt. Men jag vidhåller att det inte är...
Ekonomi & Juridik Om de kunnat ta bort att någon av parterna ägde hästen hade det hållt. I det här fallet så är det att ta ställning för förre ägaren att...
Hästmänniskan Ja, kolla efter en större C-ponny åtminstone så slipper ni byta häst ganska snart och när de två precis börjar bonda med varandra. Jag...