Semesterbur till råttorna.

Sv: Semesterbur till råttorna.

Men vi åker så i alla fall!:D

Men jag tror nog att vi tar en liten omväg ja. Men pappa irrar bara bort sig om han åker nya vägar:D
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Eller också blir det en jädrans omväg:D Och katterna vill ju inte sitta i bilen längre än nödvändigt!
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Bur nummer ett ser lite större ut, eller ja mer rörelse yta iaf. Utav vad man ser utav bilden.

Jag skulle även plocka bort allt onödigt ifrån insidan av buren.
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Jo det har jag redan bestämt mig för att göra. Och det är den översta buren jag fastnat för.:idea:
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Jaha, okej. Då tänker vi lika alltså :)
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Japp, det gör vi nog:)
Tänkte dock behålla "hyllan" så att de får lite olika höjder i buren. Men de kommer ju som sagt mest vara ute.
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Förstår det, men den kommer dom väll under, det är väll inget direkt spaceupptagande.
Hur ska ni semestra egentligen (jag får tanke om husvagn ute i skogen å undrar hur råttorna ska stanna kvar inom synhåll å inte springa bort när dom är utomhus :D )
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Vi ska hyra stuga! Så att råttorna smiter tror jag nog inte;) Men de kommer få komma ut i skogen och röra på sig i sele då naturligtvis:D
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

:eek: Det tar minst 40 minuter för min pappa att hitta rätt iegn:crazy: :D
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Ni får tvinga honom att fråga om vägen då och kalla honom höna om han försöker vara manlig :D
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

:rofl: :rofl: Bara det att han blir så sur när man ska fråga om vägen:D
Du skulle hört honom när vi skulle lämna kaninerna hos pippi27 :) jädrans vad han svor:D
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Ah vad bra då fick vi det om rätt sida av foten :D

Märks vilken skilnad man har på hur man förklarar ord själva via vilket sätyt man har vuxit upp själv. Som min defenition av semster tillexempel :D
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

moonlightgarden: Precis:D


gul_zebra: Jo det förstås:devil: Men det skulle nog bara sluta med att vi körde ner i diket:crazy: :D
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Ja, men nu tänker jag mer på djuren. Ronja skulle nog inte gilla att få resväskor över sig:D :crazy:
 
Sv: Semesterbur till råttorna.

Nej, men kött och blod. Så hon kan känna smärta:p
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har den senaste tiden börjat fundera lite smått på att köpa två råttor. Jag hade ju tänkt köpa kaniner innan men eftersom det blev...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 952
Senast: gul_zebra
·
R
Övr. Djur Hej på er allihopa! hoppas att ni har det lättare att fixa eran semester än vad jag har. det är så att jag praktiserade ju på en...
Svar
3
· Visningar
2 341
Senast: rattalskare
·
Övr. Djur Kopierar inlägget jag skrev på Zoonen, vill ha så många svar som möjligt :) "Håller ju på med en hemsida, har varit lite krångel men nu...
Svar
16
· Visningar
2 801
Senast: Lejonflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp