R8n Trådstartare 19 Mar 2006 #42 Sv: Semesterbur till råttorna. Hehe, men hon är ju 63 år och kan ha benskörhet:smirk:
gul_zebra 20 Mar 2006 #43 Sv: Semesterbur till råttorna. Huh? Är inte Ronja en hund? Fan nu blev jag förvirrad ju
R8n Trådstartare 20 Mar 2006 #44 Sv: Semesterbur till råttorna. Jupp det är hon Men i människo år är hon 9 år men i hund år är hon 63
gul_zebra 20 Mar 2006 #45 Sv: Semesterbur till råttorna. Men daah, dumunge då, man får inte förvirra mig sådär heller
R8n Trådstartare 20 Mar 2006 #46 Sv: Semesterbur till råttorna. Om du visste hur kul det är att förrvira dig
R8n Trådstartare 20 Mar 2006 #48 Sv: Semesterbur till råttorna. Men dah! Jag var ju stressad ju! Hade börjat på lektionen. Förvirra skulle det vara
Sv: Semesterbur till råttorna. Men dah! Jag var ju stressad ju! Hade börjat på lektionen. Förvirra skulle det vara
gul_zebra 20 Mar 2006 #49 Sv: Semesterbur till råttorna. Jahaaa, tänkte väl det. Blev lite förvirrad där
R8n Trådstartare 20 Mar 2006 #50 Sv: Semesterbur till råttorna. Varför ska du alltid klanka ner på mig?
gul_zebra 20 Mar 2006 #51 Sv: Semesterbur till råttorna. För det är kul R8n är nog blind som inte verkar ha sett den vita texten i andra tråden
Sv: Semesterbur till råttorna. För det är kul R8n är nog blind som inte verkar ha sett den vita texten i andra tråden
R8n Trådstartare 20 Mar 2006 #54 Sv: Semesterbur till råttorna. Men det förlåter inte R8n i alla fall
gul_zebra 20 Mar 2006 #55 Sv: Semesterbur till råttorna. Det gör hon visst för annars kommer Adebisi och Said över på hångelparty
Sv: Semesterbur till råttorna. Det gör hon visst för annars kommer Adebisi och Said över på hångelparty
R8n Trådstartare 20 Mar 2006 #56 Sv: Semesterbur till råttorna. Då får de väl komma då. Jag bryr mig inte, för jag vet inte vilka det är
Sv: Semesterbur till råttorna. Då får de väl komma då. Jag bryr mig inte, för jag vet inte vilka det är
R8n Trådstartare 21 Mar 2006 #60 Sv: Semesterbur till råttorna. Snäckor Zebran är otroligt elak idag tror jag