Senast tagna bilden IX

Fika med kung Ruben
6qC0uhI.jpg
Alltså han ser ut som en cupcake! :love::D

Sambon tog med kameran på dagens skogspromenad men vi får inte till skärpan ordentligt. Någon som vågar sig på att gissa vad vi gjort fel, för högt ISO? De mörka partierna blir liksom korniga i skala 1:1. Det var visserligen inget toppenljus inne i skogen.

december_zpswgviiszj.jpg

december2_zpsutbogurb.jpg

december3_zpstkrbycgk.jpg

Vad använde ni för inställningar?

Och fy vad snygga ni är! :love:

Det är nog ISO som bråkar med bildkvalitén! Det brukar bli väldigt grumligt och kornigt om man använder sig av hög ISO.

Fasiken att man aldrig tar sig tid att testa runt mer när man väl står där ute, vi får testa med lägre iso nästa gång. Dina bilder brukar ju alltid vara så skarpa och fina, vad brukar du köra för inställningar?

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 383
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 28 29 30
Svar
590
· Visningar
37 223
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 672
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 191
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka