Senast tagna bilden IX

Va, menar du att inte ALLA har ett eget detaljträningsrum :D :D?!

Vissa skulle säkert säga "gästrum" eftersom jag ställt in en bäddsoffa där, men då jag har max 1 gäst om året så används rummet mycket mer till träning ;) :up: !
Apropå tråden på förälder så kollade jag SCB:s norm för trångboddhet förut. Den borde naturligtvis modifieras till

I Sverige finns en definition på trångboddhet som säger att ett hushåll ska ha en bostad med kök, vardagsrum, detaljträningsrum samt ett sovrum för varje hushållsmedlem, undantaget sammanboende par som förväntas dela sovrum.

:D
 
:heart
14718199_1182046671864483_3239476415833309184_n.jpg
 
Den är tänk som just snuttegrej till lilla Mini, då hennes snutte-igelkott håller på att dö :D Men hon är svår med byte av grej där, så vi får se ;)
Tinja är inte petig. Det enda jag behöver göra är ta leksaken, dra in ett låååångsamt andetag (då åker öronen upp), snegla mot Tinja (då blir ögonen stooora) och säga "men vad har vi här?" och leksaken är plötsligt VÄRLDENS BÄSTA GREJ MÅSTE HA NU NU NU
:rofl:
 
Tinja är inte petig. Det enda jag behöver göra är ta leksaken, dra in ett låååångsamt andetag (då åker öronen upp), snegla mot Tinja (då blir ögonen stooora) och säga "men vad har vi här?" och leksaken är plötsligt VÄRLDENS BÄSTA GREJ MÅSTE HA NU NU NU
:rofl:
Hahaha, nejdå - Mini älska mjukisar och leker och dödar gärna. Men sen finns den där speciella man inte leker med utan har när man är trött och ska sova ;) Man ligger och smånaggar på den samtidigt som man gör små, små ljud ifrån sig :D Båda mina vuxna tikar gör så, men Polly är faktiskt den mest snuttiga av dom - kanske för att hon är mest aktiv och varvar ner på så sätt kvällstid ? :)
 
Jag byggde några enkla agilityhinder med spillvirke häromdagen. Ska måla de vid tillfälle men är väldigt nöjd med dem trots de blandade färgerna för det är helt perfekt att kunna köra minipass när jag vill :D Slalomen (som består av stora plockepinn-pinnar med rörisolering över :laugh:) står som de gör för jag testar att träna in slalom med "allé-metoden", vilket verkar fungera bra än så länge :up: Tage är väldigt lättlärd men på klubben hamnar fokuset lätt på alla spännande dofter för tillfället, så då är det skönt att kunna träna i lugn och ro hemma :)
Två korta klipp från idag:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
59 60 61
Svar
1 219
· Visningar
82 809
Senast: KesoNeso
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: Lillefrun
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
5 998
Senast: Trott
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 455
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Hö- och halmskörd 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp