Alltså din shiba är så himla fin!Jag älskar shibor överlag men tycker din är så sportig och snygg i modellen
![]()
Tack!
Kalla mig partisk, men jag är också väldigt förtjust i den mer praktiska ferrari-modellen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså din shiba är så himla fin!Jag älskar shibor överlag men tycker din är så sportig och snygg i modellen
![]()
Haha! Eller hur? Så glad!![]()
Vilken livsglädje! Han är ju bara för charmig den där![]()
Här är barmark på vägarna, men stenhård is på stigarna i elljusspåret och i skogen. Inte en nästintill nya IceBug gör att det går att gå behagligt och avslappnat, för man slirar ändåJag blir knäpp på att det är så halt ute och så hård snö!På tisdag ska det visst bli plusgrader igen. Hoppas att snön blir så mjuk då att jag kan släppa hundarna lite ordentligt. (idag fick de skutta var och en för sig i en skogsdunge, vilket gjorde att de mest tog några galoppsprång i en liten cirkel runt mig)
![]()
(Inte ens jag sjunker igenom den här snön)
![]()
Haha vilket "ansiktsuttryck" hos Floyd!Det här med att pusha gränsen lite, lite för långt kan straffa sig
![]()
Haha vilket "ansiktsuttryck" hos Floyd!![]()