Senast tagna bilden VII

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Sel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 144 899
Status
Stängd för vidare inlägg.
För att min Vega är SSÅÅÅÅ jävla fett bra, så bra, så bra!:love:
Nyss fyllda 1 år, på sin tredje officiella utställning så slog hon bland annat en internationell champion och kammade hem BIR titeln, sitt första cert och inte nog med det, kvalificerade sig till Crufts nästa år!!!! :eek::bump:
*Skryt, skryt, skryyyyt!* ;)

vegakopia.jpg

Så jävla söt när hon är pluttig, haha!
IMG_9594.jpg

För att min Vega är SSÅÅÅÅ jävla fett bra, så bra, så bra!:love:
Nyss fyllda 1 år, på sin tredje officiella utställning så slog hon bland annat en internationell champion och kammade hem BIR titeln, sitt första cert och inte nog med det, kvalificerade sig till Crufts nästa år!!!! :eek::bump:
*Skryt, skryt, skryyyyt!* ;)

vegakopia.jpg

Så jävla söt när hon är pluttig, haha!
IMG_9594.jpg
Inte illa för en liten slyngel:eek::D
Grattis!!:up:

GRATTIS! Hon är så läcker!
Tack så himla mycket, jag kan inte fatta det, hände det verkligen? Ska vi till Crufts?! :eek::D

Inte illa för en liten slyngel:eek::D
Grattis!!:up:
Men eller hur, hur gick det där till liksom? :D Hon blev 1 år den 1 januari, så hon är ju rena rama snorvalpen. Visst så är hon ju väldigt färdigutvecklad för sin ålder, men ändå. Att slå en int. champion... Wow.

Men tack så mycket, har fortfarande lite svårt att tro på det, men jag är SÅ glad!:bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 27 28 29
Svar
572
· Visningar
35 723
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 605
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 125
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 046
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka