Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En man kommenterade förresten idag och tyckte att terriern såg tunn ut. Jag vet inte. Hon var hos vetten för bara några veckor sedan och de verkade tycka att hon var okej.
Tjoho!! Efter helgens klassvinst i hoppklass 3 tog Ila sitt 3:e Cert och är nu Svensk agility(hopp)champion!! Den 4:e staffen i Sverige att få titeln. Fantastiska lilla hund!!
Häromdagen fotade jag en bild på vår "nästan familjemedlem" Umgås extremt mycket med hennes husse nu, så det känns lite som om hon hör till vår lilla flock.
Aysu och hon har gått från att inte alls trivas ihop till att vara bästisar (Aysu tyckte det var läskigt med fluffig, sprattlig hund först)
Idag har vi provat på detta och vi är fast!! Klubbade hundar hemma och trevligt gäng männískor och klubben numera 15 min promenad hemifrån! Underbart med både agilityn och detta på gångavstånd för billösa mig och med späckat schema är varje minut värdefull. Det finns verkligen en sport för alla! Nu ska vi bara få hjälp mäta så ska jag köpa sele till Melvin!
Vilken vecka vi haft. Blir rörd till tårar. Den började med ett efterlängtat championat, följdes av att bli klubbens bästa agilityekipage och idag fick jag veta att hon även blivit årets agilitystaffe 2014. Den här veckan går till historien.
Hästnyheter En uppfinningsrik lösning för ett vanligt stallproblem. Beatrice Carlsson byggde en egen magnetkvast som effektivt samlar upp hästskosöm...