Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Naturligtvis behöll du den med mest tänder :D

Givetvis :D

Att hon var mer på och tuffare i bemötandet beror dock mest på att hon är på hemmaplan och säker i det, medan syrran kommer in som "ny" nu efter att ha flyttat.

Miniskrutten har annars ett väldigt trevligt temperament, inte speciellt "ettrig" av sig, men framåt och med bra attityd till livet och allt vad det innehåller :)
 
Innan det började tokregna och hagla, så var det rätt nice i skogen idag

60221079_2148335381953721_3426379695904522240_n.jpg
 
29432

Hemma från en vecka på landet - tråkigt att inte få springa ute hela tiden! *suck* Men hon blev väldigt glad av att få se mig igen och är lika snäll som vanligt :love:

Tjejen har blivit lite väl knubbig dock :o men nu fick mamma upp ögonen för det också efter ha vägt henne. Så jag hoppas på lite förbättring. Och så ska hon ansas lite nästa vecka, pälsen håller på att gå över styr.
 
29433

Jag försökte mig på lite plats på lådan ovan så att jag kunde få en fin bild men inte så lätt när hon fått godis för att hoppat upp och har såå dåligt tålamod :D Jag fick nöja mig med att hon lade sig ned istället för att sitta kvar, hon hoppade åtminstone inte ned :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
53 54 55
Svar
1 081
· Visningar
71 382
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 085
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 618
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
402
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp