Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frusen gamling på uteservering :love:
31445


Träffade även en 14 veckor gammal mopsvalp, fick pussar på näsan

Herregud så söt! Men så intryckt nos :(
 
Jag har svikit Frej och utsatt honom för dusch med shampo trots att det inte hunnit gå ett halvår. Någon fuling till insekt har bitit honom och han kliade sig så mycket på betten att jag tyckte det var bäst att prova använda lite klådstillande schampoo.

Han är inte ett dugg tacksam utan är redo att flytta till annan matte fortast möjligt :meh:
20190616_064101.jpg
 
Jag har svikit Frej och utsatt honom för dusch med shampo trots att det inte hunnit gå ett halvår. Någon fuling till insekt har bitit honom och han kliade sig så mycket på betten att jag tyckte det var bäst att prova använda lite klådstillande schampoo.

Han är inte ett dugg tacksam utan är redo att flytta till annan matte fortast möjligt :meh:Visa bifogad fil 31451
Ammo hälsar att här duschar man inte ens en gång om året, så kan Frej tänka sig att bli Freja istället så kan han få bo här ;)
 
Jag har varit utomlands över helgen, så Amy fick vara på kollo hos min ena förälder. Från att ha varit lite avigt inställd till förälderns pratsamme schäfergosse, har det övergått till att de delar bädd (=hon snor hans bädd och han får äran att klämma sig in bredvid) och vid ett tillfälle skulle de prompt sitta båda två i en bilbur. Lyckades fånga dem på bild när de för en gångs skull gick åt samma håll... :D

31615
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
48 49 50
Svar
987
· Visningar
65 200
Senast: Trott
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 883
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 473
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
374
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp