Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klart han är! 😁
Precis, känner att jag måste lägga in den här bilden så ingen får för sig att han slarvar med sitt oklanderliga yttre! :D

90424EDA-538E-4806-AC92-452B50EC8D7B.jpeg
 
31358

Den här glada har promenerat, badat, lekt i sand och hängt på café idag 😍
Cafét är ett uttalat "hundcafé" så när vi satt där kom en kvinna som precis lastat in sina hundar i bilen fram och pratade. Vips var jag medbjuden att hänga med en träningsgrupp där de brukade spåra tillsammans. The Power of Dogs alltså, älskar att man träffar så mycket bra folk! 😍
 
Visa bifogad fil 31358
Den här glada har promenerat, badat, lekt i sand och hängt på café idag 😍
Cafét är ett uttalat "hundcafé" så när vi satt där kom en kvinna som precis lastat in sina hundar i bilen fram och pratade. Vips var jag medbjuden att hänga med en träningsgrupp där de brukade spåra tillsammans. The Power of Dogs alltså, älskar att man träffar så mycket bra folk! 😍
Hon är så galet söt! :love:
 
Asni fick lite fysträning i form av hennes första cykeltur någonsin :D Hade sele på henne så att jag skulle kunna koppla henne och gå om hon blev för vild med cykeln, men hon är en naturbegåvning så nästa gång får hon bara halsband på sig. Nyfiken på om hon kommer länga traven mer utan sele, för den ser kortare ut än vanligt.

EDIT: Fick inte in videon :cautious:
 
Asni fick lite fysträning i form av hennes första cykeltur någonsin :D Hade sele på henne så att jag skulle kunna koppla henne och gå om hon blev för vild med cykeln, men hon är en naturbegåvning så nästa gång får hon bara halsband på sig. Nyfiken på om hon kommer länga traven mer utan sele, för den ser kortare ut än vanligt.

EDIT: Fick inte in videon :cautious:

Såg den! :D hon är så fin!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
57 143
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 602
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 262
Senast: verser
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
357
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Varulvslekarnas anmälningstråd
  • Vi som letar hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp