Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men asså. Gull!
Min kompis berättade att hon fått hem en borzoivalp idag.
Så jävla göllig! 😍
De påminner på något sätt om små mumintroll när de är små.
 

Bifogade filer

  • 20201015_191105.jpg
    20201015_191105.jpg
    211,4 KB · Visningar: 77
Under en period när jag var liten så var jag så extremt morgontrött och envis att mamma fick klä på mig medan jag fortfarande låg i sängen innan vi skulle åka till dagis. Ibland blir jag påmind om dessa svunna tider.
Visa bifogad fil 58758
Händer mig ofta när jag ska hämta humla från mamma och pappa (som passar henne när jag jobbar), hon ligger kvar på sin filt i finhallen och visar magen för att få gos istället när jag kommer med selen :rofl: Påminner om alla barn som låg ner på hallgolvet på förskolan jag jobbade på, när föräldrarna kom för att hämta :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
47 48 49
Svar
966
· Visningar
63 722
Senast: Trott
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
499
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: miumiu
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 767
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp