Senast tagna bilden XI

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Fokus! 🍗
54A641DC-3176-4CE9-A974-5EEE76E2B9C7.jpeg
 
PÀlsen ser alldeles silkig ut. :love: Min gosse Àr mer liksom strÀv? LÄnga vÀldigt tjocka hÄrstrÄn.

JassÄ, vad skumt! Alla mina har haft vÀldigt silkig pÀls. All smuts ramlar av typ. Superpraktiskt iom att de alla varit stallhundar. Och minimalt med pÀlsvÄrd dÄ med. Supergosigt ocksÄ! :heart

Min trÀnares 2 han-pappisar hade lite mÀrklig pÀls. Men de var i större strl, ca 5 kg och var ute i mkt kallt vÀder. Sen de började hÀnga med pÄ kalla ridlektioner etc sÄ satte de en tjockare pÀls. Den blev ocksÄ helt galet lÄng! De sÄg mer ut som om man inte klippt en shih tzu. Askonstigt!
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Övr. Hund Gamla trĂ„den lĂ„st, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trĂ„dstartsbild fĂ„r det bli bild #2 av de jag hade tĂ€nkt lĂ€gga in i...
50 51 52
Svar
1 025
· Visningar
67 689
Senast: Tonto
·
HundhĂ€lsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 mĂ„nader sen Blöder frĂ„n urinröret...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igÄr och passade pÄ att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tÀnka pÄ hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: miumiu
·
Kultur Är det nĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ att haka pĂ„ en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras pĂ„ Instagram) fotoutmaning FĂ„nga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 972
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp