Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och här är är det 10 grader idag, likaså igår 😁
Ingen hundbild men den här hittade jag i vedhögen igår (japp den levde..) (på tal om väderskillnaderna)

3F304680-3A47-4A6F-9C80-D37BC386E9B3.jpeg
 
Lyckan för en liten skithund att kunna kuta ut på gröna fält i januari och skopa i sig både råddjursskit och harskit......Petra, som är den där lilla svarta pricken på fältet :D
Skalman håller sig som vanligt framför fötterna så fort vi är på något som liknar en väg (i hopp om en repboll eller liknande) och Mini-tanten i flexi :)

Men alltså vädret idag. Strålande sol och 3 minusgrader när vi gick hemifrån. Vågade mig på att gå längre och gick 7,6 km i både skog (med mycket terräng upp och ner) och skogs/grusvägar. Längsta promenaden hittills sen knäprotesoperationen för 3,5 månader sedan. Så underbart att inte få ont :love: 2 km längre än vår vanliga morgonrunda :)

IMG_2112.jpeg
 
Zzzz.

Han tycker det är väldigt underligt att matte inte ligger i soffan längre och kan inte riktigt komma till ro.
Annars brukar han ligga nära i fönstret, nu låg han sista timman nära i soffan iallafall...

IMG_20200208_002111_423.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 030
· Visningar
68 114
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: miumiu
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 986
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp