Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20200426_161807_331.jpg
 
Så jäkla häftiga hundar! Så snygg frisyr han(?) har :love: Får mig att tänka på hård rock typ :D
Tack, vad glad jag blir av dom orden. Japp, det är en han. Tänkte hela vintern när han hade täcke på sig och alla vi mötte stannade och ville prata för att dom båda är så söta att jag undrade om dom skulle säga samma sak om dom såg på våren att det var en nakenhund :rofl:

Angående frillan så är det evig rock stil, vi borstar och fixar till luggen på både puffen och nakenfisen ett par gånger per dag och 1 minut senare har dom lyckats få loss toffsarna eller se ut som att vi aldrig fixar dom:o
 
Tack, vad glad jag blir av dom orden. Japp, det är en han. Tänkte hela vintern när han hade täcke på sig och alla vi mötte stannade och ville prata för att dom båda är så söta att jag undrade om dom skulle säga samma sak om dom såg på våren att det var en nakenhund :rofl:

Angående frillan så är det evig rock stil, vi borstar och fixar till luggen på både puffen och nakenfisen ett par gånger per dag och 1 minut senare har dom lyckats få loss toffsarna eller se ut som att vi aldrig fixar dom:o
Jag gillar ändå inte tofsar så jag säger tummen upp till det :angel::angel: nakenfisen rockar hårt! Häftig hund :love:
 
az6oNEY.jpg

Kinesgrabben har fått sommarsnagg :) Jag förstår att de där parabolerna har haft svårt att resa sig :laugh:

z2R4zva.jpg

Marvin växer, och har njutit av några riktigt varma och sköna dagar ☀ Han börjar dock bli en riktig plåga emellanåt, så jag längtar tills allmänlydnadskursen börjar :o:D
 
Jag gillar ändå inte tofsar så jag säger tummen upp till det :angel::angel: nakenfisen rockar hårt! Häftig hund :love:

Han klarar sig lite utan tofsar men puffen har när jag provat att köra utan tosar krockat med lyktstolpar och träd för att luggen hamnar överallt och
Jag gillar ändå inte tofsar så jag säger tummen upp till det :angel::angel: nakenfisen rockar hårt! Häftig hund :love:
Det ska jag säga till honom men det finns risk för hybris då han anser sig vara bäst i världen och vill vara i centrum hela tiden
:angel::D
 
@Red_Chili Jag bara älskar dina bilder och hundar :love: Hur gamla är dom? Det verkar vara full fart på dom varje gång ni är ute, stämmer det?

Vi hade en saluki på rallylydnads kursen, tycker dom är jätte fina, men den var lite "virrig" eller vad man ska kalla det. Inte så jätte fokuserad på träningen. Hur är dina hundar i träning?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
55 56 57
Svar
1 125
· Visningar
74 149
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
519
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: miumiu
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 277
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad är det här?
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Ta studenten

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Fästingmedel på innekatt
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

  • Trollet rymmer
  • Insektsmedel
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp