Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Damerna solar :D (men, så fort de hörde att jag rörde kopplen så kom de rusande till hallen. Sådant händer bara när det är varmt)
20200423_194216.jpg
 
Bara några få kilometer ifrån den plats som finns på korten ovan tog jag detta kort 😁
 

Bifogade filer

  • IMG_20200420_175847.jpg
    IMG_20200420_175847.jpg
    483,2 KB · Visningar: 29
@Bapelsin Jag tycker också att hon ser jättefin ut, det är ju en unghund! Vilken skum vet du har. :D

Sedan kan det ju vara idé att byta foder ändå förstås, jag upplever samma sak varje gång jag försöker ge mina annat än färskt och rått. Det kommer ju liksom bara ut igen. 😅
 
Jag tycker hon ser riktigt fin ut. Inte alls för smal utan lagom i hullet. Muskler kommer med åldern.
@Bapelsin Jag tycker också att hon ser jättefin ut, det är ju en unghund! Vilken skum vet du har. :D

Sedan kan det ju vara idé att byta foder ändå förstås, jag upplever samma sak varje gång jag försöker ge mina annat än färskt och rått. Det kommer ju liksom bara ut igen. 😅

664D4B3E-7B4C-4E5B-A492-F02221D84EE9.jpeg

Här syns det bättre att hon är lite mager. Hon behöver lite mer fluff över revbenen 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
76 752
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
523
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: miumiu
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 505
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp