Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
WipeOut50_14_2020_035042.169000.jpg

Ett år mellan bilderna. Inte bara buskarna i bakgrunden som har vuxit :D :love:
 
Visa bifogad fil 50823
Ett år mellan bilderna. Inte bara buskarna i bakgrunden som har vuxit :D :love:
Jösses vilken skillnad på våra nakenhundar! Klipper ni bort håret på huvudet? Jag har oftast 2 toffsar, utsläppt eller en tofs och har kvar crest på man, ben och svans. Kan din få mer crest? Svansen på din är nog bara som ett litet hårstrå jämfört med min pojks svans som vi kommit fram till skulle passa bra som damvippa :D
 
Jösses vilken skillnad på våra nakenhundar! Klipper ni bort håret på huvudet? Jag har oftast 2 toffsar, utsläppt eller en tofs och har kvar crest på man, ben och svans. Kan din få mer crest? Svansen på din är nog bara som ett litet hårstrå jämfört med min pojks svans som vi kommit fram till skulle passa bra som damvippa :D
Ja det är en väldigt varierad ras utseendemässigt :D Han är nedklippt på huvudet, han verkar trivas bäst så :) Han kan bli skäggig och lurvig i ansiktet och på hjässan, men nån maffig crest blir det aldrig. På kroppen är han helt naken, några enstaka fjun på rumpan och i nacken bara. Tassarna och svansen är som synes ganska glest behårade. Han är ett ganska naket exemplar!
 
Mina grabbar tycker halv tio är en bra tid, jag kan gå upp och fixa mig men dom ligger kvar. Idag var jag vaken tidigt och drog mig länge i sängen. När jag slutligen ville ut vid åtta tyckte dom jag var ytterst jobbig :D

Perfekt ju! Min stiger upp när jag går upp, men jag har inte hjärta att göra det när han är så trött :D
 
Perfekt ju! Min stiger upp när jag går upp, men jag har inte hjärta att göra det när han är så trött :D
Precis som jag är rädd att störa dom när dom sover och dom tar upp hela sängen så jag får hålla fast mig och ligga precis vid kanten för att inte ramla ur sängen hellre än att väcka dom eller störa dom. Nakenfisen går att flytta på men puffen blir ytterst stött och beter sig som att man förolämpat honom å det grövsta :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
52 53 54
Svar
1 067
· Visningar
70 714
Senast: Tajger
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
515
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
486
Senast: miumiu
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 195
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Färgtråd III
  • Födda -21
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp