Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20191103_120321_939.jpg
 
Imorgon är det dags att säga hejdå till de här lilla farbrorn :heart. Hans dåliga dagar kommer oftare än vad han ska behöva utstå,12 år och njursjuk. Men vi har haft många fina år. Och i hundhimmlen väntar hans "lillebror" på honom. Jag tror det är rätt beslut. Fast det känns såklart förjävligt.
20191104_111633.jpg
 
Innan rallylydnadskursen ikväll* :). Idag kunde Frej faktiskt ligga och koppla av en liten stund medan vi tittade på när de andra jobbade :heart. Att stå fastbunden när vi banvandrade var däremot ingen höjdare 😅.

(Numer igår kväll - det gick inte att skicka då!)
20191105_184818.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 010
· Visningar
66 848
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: miumiu
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 952
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp