Senast tagna bilden XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man på eget bevåg känner att man hittat sin sittplats och skiter i någon 2-åring som möjligen kan ha trott sig äga den.
2D20D909-948A-4D59-8AAA-7EDEFCDC5FEB.jpeg
 
Vi stötte på lite kompisar i skogen idag :D
B9734F26-56D8-43FB-B445-A1BAFD25A966.jpeg

Undrade varför Asni och Tinja var så intresserade av rösterna i skogen, och sedan varför någon svart sak envist följde efter oss.. Sen får jag syn på den merlen och inser att det är Tinja och Asnis bästa kompisar, vars matte också hade undrat vad tusan de höll på med, för de är så lydiga normalt sett :rofl: Men båda är oerhört kära i Asni så inte konstigt att de letade upp oss :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
42 43 44
Svar
869
· Visningar
56 838
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
486
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Min morsa passade W igår och passade på att dumpa massa gamla bilder hemma hos oss. Kom att tänka på hur det var att kolla gamla...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: miumiu
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 427
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp