Senast tagna bilden XII

Efter något ÅR utan fungerande dator så har jag äntligen en som faktiskt är utmärkt :D Har spenderat orimligt lång tid på att fixa tre bilder, självklart på hundarna. Normalt sett skulle det tagit mig någon enstaka minut, men nu... Herregud. Bara att öppna bilderna var en utmaning, att fixa dem likaså och att slutligen spara dem krävdes en googling :cautious: Det enda jag gjort är då att beskära dem (förutom helkroppsbilden på Aysu), göra dem något ljusare och fixa vitbalansen (så att färgerna ser rätt ut och att bilderna inte är tex jätteblåa eller så). Puh! Hoppas nu att de ser ok ut även för andra.

131086480_1863541023794269_3299273877557054979_o.jpg

131088054_1863541170460921_5787491219493990003_o.jpg
131278413_295343741892880_1691044073258541418_n.jpg
 
Själv har jag det täcket för att jag tycker det är fint ;)
Antar att det är ett Hurtta Expedition Parka?
Har precis köpt ett fast blått till Sigge. Men funderar på att skicka tillbaka, sitter bra men hade hoppats på att det skulle vara varmare? Hur upplever ni det?
 
Har precis köpt ett fast blått till Sigge. Men funderar på att skicka tillbaka, sitter bra men hade hoppats på att det skulle vara varmare? Hur upplever ni det?
Jag tycker det verkar vara varmt. Ammo är oftast riktigt varm under sitt, även när han ligger i bil.
Upplever honom nästan för varm om han har det när vi är ute och går, även om inte han verkar bekymrad. Jag har ju dock bara täcke på om vi tränat eller om vi ska stå still mycket.
 
Jag tycker det verkar vara varmt. Ammo är oftast riktigt varm under sitt, även när han ligger i bil.
Upplever honom nästan för varm om han har det när vi är ute och går, även om inte han verkar bekymrad. Jag har ju dock bara täcke på om vi tränat eller om vi ska stå still mycket.
Hmm ja, Sigge är ju (numera) typen som fryser i BoT nättäcke+ett äldre hurtta.
 
Har precis köpt ett fast blått till Sigge. Men funderar på att skicka tillbaka, sitter bra men hade hoppats på att det skulle vara varmare? Hur upplever ni det?
Jag har en expedition parka i beetroot till en av mina, en riktig fryslort utan underull. Hon håller sig riktigt varm med sitt, jag upplever att det är mkt varmare än det gamla hurtta-täcket med pälskrage :) Jag har en "hurtta body warmer" som jag har tänkt ha under när det är kallare än minus 10-15ish. Jag är supernöjd med täcket :D
 
Jag har en expedition parka i beetroot till en av mina, en riktig fryslort utan underull. Hon håller sig riktigt varm med sitt, jag upplever att det är mkt varmare än det gamla hurtta-täcket med pälskrage :) Jag har en "hurtta body warmer" som jag har tänkt ha under när det är kallare än minus 10-15ish. Jag är supernöjd med täcket :D
Låter lovande, tack!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 016
· Visningar
67 262
Senast: tanten
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
252
· Visningar
16 832
Senast: Roheryn
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 202
· Visningar
44 505
F
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
173 890
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp