Senast tagna bilden XII

Blev ett spår idag med 😍 så skönt att komma igång igen. Har efter flera års funderande bestämt mig för att sluta med hästeriet så hästarna har vila tills det löser sig med nya hem. Äntligen har jag ro att ägna mig åt mer hundträning ❤️ det kommer bli jättebra och jag vågar nu även planera mer för framtiden!
IMG_20210101_123807.jpg
 
Elda - min mörka knäppa ungtik :love:
Eldig som sitt namn, åsikter om mycket, tycker hon kan bestämma det mesta, tjurig som fan när hon sover (men ska ändå envisas med att ligga nära eller på en - men fräser som en ilsken katt om man klappar då haha), men förig, lyhörd och en reaktionsförmåga som är enorm. Det sistnämnda på gott och ont. Hemsk i koppel pga det - kastar sig gärna hit och dit för minsta lukt eller sak hon upptäcker, men lika snabb i att lyssna när hon är lös :) Lite bitchig och har lite åsikter om tikar och vill gärna bossa om hon kan och törs (beror på den andra tiken), men kommer nog inte bli något stort problem. Hon är ingen dum hund - bara väldigt lik sin mor där :p
Företagsam som få och väldigt social med alla typer av människor. 8 månader om några dagar och är numera inte längre en fet valp, utan en gänglig tonåring i fulåldern :D
IMG_8431.jpeg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
63 232
Senast: Lyan
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 364
Senast: Ajda
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
52 53 54
Svar
1 070
· Visningar
39 604
Senast: Exile
·
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
172 967
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp