Senast tagna bilden XII

IMG_20210702_161942_223.jpg
 
20210701_085224.jpg

Ibland är det ett litet projekt att få plats i sin egen säng... Båda lägger sig så klart mitt i sängen så fort jag lämnat den och när jag kommer tillbaka så ser situationen ut som på bilden. Och så är dom ju så söta att man inte vill störa dom. ;)
 
Det blev min kines också. Han låg och stekte sig i solen så han blev nästan svart. Tyvärr brände han sitt rosa om jag inte höll koll på honom så skulle han vara i solen länge blev det antingen solkräm eller soldräkt
Vet att många har problem med det men Milou klarar sig bra som tur är. Hade varit inställd på att kanske behöva smörja in men det behövdes aldrig.
 
Ja, hon ser väldigt nöjd ut 😀 Men det är lite orättvist för Shiera har väl mindre päls nu efter valp kullen. Lapphundarna brukar ju fälla typ all päls på magen när de har en kull.
Exakt! Shiera har ju bara päls på halva kroppen så tävlingen kändes lite uppgjord.. 😇😂
 

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
50 51 52
Svar
1 026
· Visningar
67 859
Senast: Sel
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
254
· Visningar
17 118
Senast: Blossi
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 213
· Visningar
44 915
F
  • Låst
Övr. Hund Då den förra nått 2000 inlägg så passar jag på att skapa en ny. :) Fortsätt uppdatera! På torsdag är det dags för HD/ED-röntgen på den...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
173 965
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp