Bukefalos 25 år!

Senast tagna bilden XII

Varit i skogen och gått, det var visst jättejobbigt :D
20210828_154844.jpg

Red_Chili

Trådstartare
Mm, tynar bort framför våra ögon!

Vet inte var han gör av all mat, han äter mer än min vuxna hane och består ändå bara av ben och svans.
Hur gammal är han nu? När Ebrah var typ 3-4 månader och växte som mest så åt hon betydligt mer än vad hon gör nu som vuxen, och tjock var hon inte heller. Det tar ju energi att växa :)

Hur gammal är han nu? När Ebrah var typ 3-4 månader och växte som mest så åt hon betydligt mer än vad hon gör nu som vuxen, och tjock var hon inte heller. Det tar ju energi att växa :)
Han är snart 6 månader, och har nog tänkt att bli en stooor grabb. Han är inte tjock på en fläck, snarare aningen tunn men jag har honom gärna slank så att kroppen hinner med.

Jag måste ju få visa disneyporträttet på min tant! Det fattas en bakgrund, men annars är det färdigt. De gjorde ett fantastiskt jobb utifrån referensbilderna jag skickade.
Hon var ju så underbart söt, och så strålande glad! Nu kan jag inte sluta gråta över det, men det är okej det också. :heart
1630341765868.png

Liknande trådar

Övr.Hund Har äntligen börjat fotografera med systemkameran efter ett långt uppehåll :) Så bomba med era senaste bilder tagna med systemkamera...
2
Svar
22
· Visningar
1 352
Övr.Hund La ut samma inlägg på en annan sida men verkar inte få nå svar så jag lägger ut här också ;D Kanske är det jag som inte har nå tålamod...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 179
Bukefalos Jag upptäckte precis att bilder i första inlägget alltid syns i listan med trådar, även om man väljer att lägga bilden som spoiler...
Svar
1
· Visningar
231
Hästvård Hej! För ca 3 månader sedan hittade jag min häst helt förstörd i hagen. Höger framben , ca 10-15 cm från knät mot bogen var det ett...
Svar
18
· Visningar
1 038

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Ny färg på olästa notiser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Minnesträning
  • Tittar in i ditt kök del 25
  • plastband i butik?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat