Jag bor i Eslövs kommun, kör via Lund på E22 till och från jobb. Tror snön började ligga lagom till att jag passerade ESS-anläggningen.Varför får alla andra snöö? I Lund snöade det men inget ligger kvar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i Eslövs kommun, kör via Lund på E22 till och från jobb. Tror snön började ligga lagom till att jag passerade ESS-anläggningen.Varför får alla andra snöö? I Lund snöade det men inget ligger kvar![]()
Hörde att det var snö i Flyinge i med, men i Lund är det bara blött. Snöa har det gjort men inget ligger kvar.Jag bor i Eslövs kommun, kör via Lund på E22 till och från jobb. Tror snön började ligga lagom till att jag passerade ESS-anläggningen.
Vi hade snö i tre dagar, idag har det regnat/smält bortHörde att det var snö i Flyinge i med, men i Lund är det bara blött. Snöa har det gjort men inget ligger kvar.
I Hörby är det en jäkla massa snö.Varför får alla andra snöö? I Lund snöade det men inget ligger kvar![]()
GärnaI Hörby är det en jäkla massa snö.
Vi kan byta!
![]()
Får försöka ignorera dina bilder här, det går dock sådärI Hörby är det en jäkla massa snö.
Vi kan byta!
![]()