Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
8A86006E-7B4F-4D4C-96F5-EFF42BB73E04.jpeg
 
Och min hade äcklat gått med höga tassar och förfärad blick över att bli smutsig :nailbiting::wtf: Pudelgenerna gömmer sig inte :D
Mina är helt galna i hästskit, så till den grad att det är hemskt att gå promenader i områden där det rör sig hästar för allt de gör är att leta hästskit och kasta sig efter det så fort de tror att det finns någon chans för dem att ta lite... Det blir KORT koppel och omvägar runt så mycket som möjligt av skiten. Har försökt skvallerträna på eländet men lyckas inte :meh:
 
Alltså, hon börjar bli så vacker min lilla valp! :love: :love:
279224825_2258194137662287_3942989489341449812_n.jpg

279153245_2258194237662277_5050501657775792698_n.jpg
Börjar? BÖRJAR?! Det var det värsta jag har hört! Lyssna inte på matte, Lily. Du var vacker den dagen du föddes och du blir bara vackrare ju äldre du blir. Matte vet inte bättre för hon ser dig varenda dag helt enkelt.

MVH/TisseTass Lilys #1 fan

;)

Seriöst dock så är hon jättevacker och hennes päls ser så klappvänlig ut. Och jag verkar vara alldeles för många bukekatters/hundars #1 fan... Jag kan ha problem. :nailbiting:
 
Börjar? BÖRJAR?! Det var det värsta jag har hört! Lyssna inte på matte, Lily. Du var vacker den dagen du föddes och du blir bara vackrare ju äldre du blir. Matte vet inte bättre för hon ser dig varenda dag helt enkelt.

MVH/TisseTass Lilys #1 fan

;)

Seriöst dock så är hon jättevacker och hennes päls ser så klappvänlig ut. Och jag verkar vara alldeles för många bukekatters/hundars #1 fan... Jag kan ha problem. :nailbiting:
Hahaha! Hon var ju mest söt tidigare :D Klappvänlig är hon dock hela tiden :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 717
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 982
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 597
Senast: Calmiche
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
65 030
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp