Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
D7411039-CB57-4234-B7F5-68FA24D70585.jpeg

Hej på er! Lillsnuttan börjar bli stor, snart 18 månader och ”agilitymyndig” 🤩
 
Som Oskar på mornarna. Han ligger i sängen och vägrar öppna ögonen. Kryper hellre in under täcket eller under en kudde. :)
Den här är lite segstartad om hon somnat. Hon är en väldigt avslappnad sak. När hon somnat på kvällen är det som att lyfta en gelepåse med hår. Hon kan öppna ena ögat typ och kolla på en och med blicken säga "försök du" när man ska lyfta bort hennes helslappa kropp. Hon kan gärna somna om på några sekunder när man bär runt på henne även om man rör sig. Helt lealös! :laugh: :heart
Lillesyrran går från djup sömn till full speed på någon microsekund. 😅
 
Den här är lite segstartad om hon somnat. Hon är en väldigt avslappnad sak. När hon somnat på kvällen är det som att lyfta en gelepåse med hår. Hon kan öppna ena ögat typ och kolla på en och med blicken säga "försök du" när man ska lyfta bort hennes helslappa kropp. Hon kan gärna somna om på några sekunder när man bär runt på henne även om man rör sig. Helt lealös! :laugh: :heart
Lillesyrran går från djup sömn till full speed på någon microsekund. 😅
Haha - vi har samma hundar. Precis så min fjäril. Och gelépåse var en perfekt beskrivning. :)

Torsten var en helt annan sort. Lite klumpig, inte speciellt leksugen och jämförelsevis stabbig i kroppen. Han kanske var en bortbyting :rofl:
 
IMG_20230613_154658301_HDR.jpg

"Jahapp. Här kommer mattes kompis med en GRÅ SNUZZE och så vill den inte leka! 🥺💔"

Lova glömde bort att hon brukar vara mesig med hundar som är större än henne. Kanske fler kan känna samma sak? Nä...
Sen blev lillan tillräckligt avslappnad för att hälsa, tulta runt på upptäcktsfärd på gräsmattan och så avslutade de med en tupplur nära varandra. ❤️
Lova lugnade ner sig och gav bra signaler till den lilla nääästan hela tiden. Ibland kom hon av sig och blev lite ivrig. Då fick matte hålla fast i snöret. Attans.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
56 57 58
Svar
1 147
· Visningar
76 744
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 143
Hästvård Ja, som rubriken säger - någon som varit med om det? Dvs att en hovböld i sig kan leda till utslag på böjprov? Åkte in på klinik med...
Svar
13
· Visningar
729
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp