Bukefalos 28 år!

Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satte upp kompostgaller som grind bak i bilen och öppnade rutorna fram. I kombination med skydd över den fönsterruta som var mot solen så blev det riktigt svalt och skönt i bilen. Var damerna nöjda då? Inte ett dugg. De var mest bittra eftersom de inte fick vara på fältet och springa precis hela tiden :p
351308017_1468641797298974_4893894410851739677_n.jpg
 
Det går att ordna... och det finns hur mycket mossa som helst här :sneaky: :D
Hon ställer gärna upp! En bit rått, magert kött funkar också som betalning/bränsle. 😋
Mossrivaren är mycket entusiastisk och utför jobbet med stor glädje!
Hon är tillgänglig efter lördag. Imorgon ska hon gå på studentfest och på lördag måste hon jobba på en loppis. Men sen kan vi ta emot bokningar! 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
54 55 56
Svar
1 105
· Visningar
72 744
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
616
Senast: Acto
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 276
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 061
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp