Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Paus på dagens hundpromenad. Vi gick upp på norra europas högsta skogsbeklädda topp, dryga 1000 möh. Bakom ryggen på mig såg man Jotunheimen, men det här är ju en hundtråd så ni får se de fyra odjuren som vi inte vågade ha lösa vid branten 😬😁

Bifogade filer

• 20230926_144311.webp
    20230926_144311.webp
    554,5 KB · Visningar: 107
Säkerhetslina på i jakttider då det är lite brötigt i skogen och hon nog gärna skulle vilja valla älg eller älghund 😬

(hon har inte stuckit utan att lyssna på över 1år, var bara en gång typ första veckan hon kom hit, men vill vara 200 på att hon inte skiter i mig då det inte är så bra att vara på ’rymmen’ med massa jägare i skogen)

Längtar tills (älg)jakten är över..

7E0D7FE6-DC3E-42AD-BF5D-855ADCF76CCB.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 058
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
547
· Visningar
33 604
Senast: Skyggni
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
481
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 420
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna