Senast tagna bilden XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Paus på dagens hundpromenad. Vi gick upp på norra europas högsta skogsbeklädda topp, dryga 1000 möh. Bakom ryggen på mig såg man Jotunheimen, men det här är ju en hundtråd så ni får se de fyra odjuren som vi inte vågade ha lösa vid branten 😬😁
 

Bifogade filer

  • 20230926_144311.jpg
    20230926_144311.jpg
    595,5 KB · Visningar: 105
Säkerhetslina på i jakttider då det är lite brötigt i skogen och hon nog gärna skulle vilja valla älg eller älghund 😬

(hon har inte stuckit utan att lyssna på över 1år, var bara en gång typ första veckan hon kom hit, men vill vara 200 på att hon inte skiter i mig då det inte är så bra att vara på ’rymmen’ med massa jägare i skogen)

Längtar tills (älg)jakten är över..


7E0D7FE6-DC3E-42AD-BF5D-855ADCF76CCB.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
59 60 61
Svar
1 219
· Visningar
82 777
Senast: KesoNeso
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 210
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Ja, som rubriken säger - någon som varit med om det? Dvs att en hovböld i sig kan leda till utslag på böjprov? Åkte in på klinik med...
Svar
13
· Visningar
781
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
638
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Betyg idrott högstadiet
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Vad är detta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp