Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Jag fick experthjÀlp i trÀdgÄrdslandet idag.
"Undra vad vi letar efter? Jaja. Jag gör som matte."
En stund senare...
"à h, gömma potatis-leken! Jag letar! DÀr var den. Yay!"
Ăvr. Hund
Som rubriken lyder antyder vill jag prata bÀddar. Senast jag hade hund (10 Är sen drygt) hade jag ingen bÀdd till honom, förmodligen för...
Ăvr. Hund
Stötte pÄ detta med att man kan lÀsa hundens kÀnslotillstÄnd baserat pÄ om svansen gÄr till höger eller vÀnster.
Det finns dock en sak...
HÀstnyheter Nu pÄ sommaren Àr hÀstens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp pÄ vÄren och vill med hjÀlp av hÀstarna föröka sig pÄ betet...
Relationer Jeg har vÊrt mannevond i dagesvis. Det som irriterer er menn som er sÄ imÞtekommende i chat, vi planlegger ting osv. Bare for Ä oppleve...
Ăvr. Katt Jaaaa???
NĂ€r ni Ă€r sĂ„ taskiga att ni placerar elfabackarna sĂ„ tĂ€tt i skĂ„pen att jag inte kan trĂ€nga mig inâŠ
Var tycker du dÄ jag ska...
Ekonomi & Juridik Beror nog pÄ vilket land hÀstens pass Àr frÄn. Min import har ett spanskt pass med foton pÄ hÀsten. SÄ garanterat rÀtt hÀst iaf.
HÀstmÀnniskan Det Àr ett treÄrigt fjordsto av större modell. RÀtt tuff och sjÀlvsÀker. Jag sÄlde henne frÀmst för att jag inte kÀnde att jag hade tid...
Ăvr. Grenar Polo och jag har trĂ€nat igen, och kul att kĂ€nna att vi utvecklas! Vi red enkelslalom med bibehĂ„llen galopp och med byte pĂ„ första och...