Senast tagna bilden XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
1000046141.webp

Så kom han och la sig precis bredvid mig i soffan, bara för att mysa och vara allmänt söt :heart:
1000060366.webp

Ikväll var vi hos sambons mor på middag, hon var såklart väldigt nyfiken på honom och fick höra hela den trassliga historian bakom allt. Hon var imponerad av hur otroligt lugn och cool han var, trots att han aldrig sett det huset förut.

"Så, behåller ni honom?" sa hon sedan, och varken jag eller sambon kunde riktigt säga nej, men tog snabbt över samtalet på hur det gått i prov-hemmet iaf. Jag trodde ärligt att åtminstone hon eller sambon skulle tycka att det är en helt absurt dålig tanke... Men nej. Jag ska inte bestämma något än. Och ska prata igen med prov-hemmet. Men jag älskar varje sekund i hans sällskap, det gör jag :heart:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: WildWilma
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 390
Senast: Takire
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 246
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka