Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Forts.

Min mammas fralla, Pamela får vara med på ett hörn
IMG_8676.jpg

IMG_8674.jpg

IMG_8672.jpg

IMG_8736.jpg

:D

Haha! vad GÖR hon egentligen på 3e och 4e bilden :rofl::love:
(den lilla håriga i första inlägget alltså. såg nu att du postat ett till inlägg)

Tja... Fin kanske den inte är, men den senaste, från i förmiddags. Det är inte lätt att vara liten och ha fåntratt och inte få vara var man vill. Notera hur 'hel och fin' tratten är, och då har jag ändå klippt ner den på förekommen anledning..

Thumbnail.aspx

kan tyvärr bara länka:
linneaerikaa.devote.se
:bump:

*kl*

Såhär hårt hade lilla elvis det för två veckor sedan. (lägg märke till att han har en baby-strumpa på foten, för att bandaget inte skulle åka av :p.)

27022804.jpg

27022806.jpg

Och så måste ju lill-killen komma med också såklart
27022837.jpg

*kl*
Detta är den senaste på Kiera:
27023465.jpg

Märk väl det fina vädret vi har haft i dag:mad:

Åh, va avis jag blir! Dom har lovat finväder i flera dagar men när det kommer till kritan så "bidde det inte ens en liten tumme":(
Hoppas stenhårt på kvällens väder som lovade sol i morgon!

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 381
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 188
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 060
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 559
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka