Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Här kommer några nytagna bilder på min prins :love:

26412095.jpg

26412096.jpg

fy tusan vad söt :love:

Mina vovvar från idag!
har flyttat hemifrån och trots att båda är mina så har rottan fått bo kvar hos mamma, hon trivs bättre där och skulle inte riktigt funka att ha med på buss och till stallet varje dag, samt gå i massa trappor upp och ner från lägenheten. Inte lätt att bära en 40kgshund 5 trappor upp 4 gånger om dagen :D
Men hon ska vara hos mig och lilla vovvan 2 dagar i veckan ungefär, med start idag, och gud vad jag saknat min gammeltant!

Såhär mysigt är det att ha 2 hundar i sängen, inte konstigt att jag byter lakan ofta ;D

S6306979.jpg

ute på promenad med tjejerna!
S6306987.jpg

vissa hundar älskar att torka tassarna =D
Lowa (cockern) låter som en krokodil och visar sitt missnöje mkt tydligt, Maja däremot njuter av att bli ompysslad!
S6306989.jpg

Ligger och myser i mattes säng
S6306998.jpg

Kl här kommer nyaste bilden på min flicka. jag är också med men koncentrera er på hunden:angel:

26441936.jpg

Väldigt söt :love:

Men är det inte jobbigt med all päls på ben och mage? :eek:
Tycker min är ett pälsmonster som aldrig håller sig fin i mer än några timmar med stall och skogsbesök, ser oftast ut som ett litet troll och får bada stup i kvarten :D

Tack :)

jo det blir ju en hel del som åker med på promenaderna och så här års mycket snö. Ochen hel del tovor. Men det gör mig inget jag sitter framför TV:n
och borstar medan hon sover så det är relativt smärtfritt. Däremot så har hon väldigt lite päls för sin ras vilket jag är tacksam för. Hon ska klippas till sommaren, så då blir det mycket mindre men hon får behålla långpälsen nu under vintern, hon är en frysis.

varg.jpg

Det fick bli en vargbild också.
Så se om jag kan lägga upp de lägga in de snyggare bilderna i datorn.

stall.jpg

I stallet.

voove.jpg

Tar mig friheten att slänga in EN äldre bild, det var en som ville se en rakad Sheltie för ett tag sedan, när photbucket inte vill fungera, så det blir här idag. Så jag hoppas personen ifråga ser bildet *phuuu så långsökt*

De andra är ifrån i vinter.

Senast ändrad:

Vilken söting!!

Här kommer färska bilder på min Yda!
De är tagna denna vecka när jag har legat hemma och varit sjuk =)

2009-03-05+023.jpg

2009-03-05+018.jpg

2009-03-05+016.jpg

Och en bara för att hon ser så go´ ut med sina grodlår till bakben och parabol-öron :D
2009-02-23+009.jpg

Slänger in några bilder till :)

26460033.jpg

Trött Kaos ;)

26460039.jpg

Ute och busar med grannens hund

26460104.jpg

Jag och Kaos myser lite i soffan :love:

Verkligen en snygging det där! Hur gammal är han?

Jag är allt lite kär i weimaraner trots allt, för visst är det väl en sån?

Tack så mkt! :) jo det stämmer, en långhårig weimaran. Han har precis fyllt 8 månader, ett riktigt litet troll är vad han är ;)

Ååh, vilka härliga bilder. Jag längtade verkligen ut på långpromenad med hundarna idag i det vackra vårvädret när solen sprack upp. Men kom inte hem från jobbet fören nyss och då hade ju solen redan försvunnit. Hoppas på mer vackert väder i helgen!

*kl*

Idag gick jag och Zala på långpromenad och hittade en förvånansvärt grön skog :D
Kameran var med:

dsc_4462-copy_31412395.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 340
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 079
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 022
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 494
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur